lceman™ Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 For det får jeg ihvertfall lov til. Drømmeland er en fin by i Mexico Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Grandiosa og cola here me come! Skal også se The rock "God" "Natt" Jeg vil også ha grandiosa.. Men jeg har søte foreldre som nekter meg slikt. Haha?! Haha! Hvorfor? Er det ikke sunt nok? *Tapaa grandiosa pakken* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) For det får jeg ihvertfall lov til. Jeg kan sende en kjekk kompis med bil til deg? Han er fra tyskland da, men han er kul! EDIT: woopd. dobbelpost. G'nite Endret 7. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Var omtrent som å se seg selv i speilet det der Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Grandiosa og cola here me come! Skal også se The rock "God" "Natt" Jeg vil også ha grandiosa.. Men jeg har søte foreldre som nekter meg slikt. Haha?! Haha! Hvorfor? Er det ikke sunt nok? *Tapaa grandiosa pakken* Får jo ikke lov til å spise mellom måltidene, derfor det har blitt til at jeg ikke har fått frokost tre dager på rad. LUFEN! DU MÅ SKRIVE NO! Det er jo faen meg dødt her. Endret 7. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Tonio er sint på meg fordi jeg spiser pizza nå Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg håper du dør av en stol i hodet. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hmm. 23 poeng, 21 kills, 1 death. Ser bra ut dette, med tanke på at det var på en server med mildt sagt høy ping. Endret 7. oktober 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg håper du dør av en stol i hodet. *gir mat til Tonio* spis deg stor og feit nå da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Herregud.. Jeg kunne seriøst trengt noe å gjøre nå. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Folk! Nei seriøst, hva i guds navn skal jeg gjøre? Jeg sto opp for 6 timer siden.. Så søvn er utelukket.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Herregud.. Jeg kunne seriøst trengt noe å gjøre nå. Da har jeg et aldri så lite forslag. Holder på å planlegge en mattetime for en innføringsklasse, men jeg kommer ikke på noe lurt å gjøre. Vurderer å ha noe om geometri mens jeg samtidig lurer inn diverse transportmidler ettersom det er det de har holdt på med den siste uken. Klarer du å koke opp noe lurt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Innføringsklasse? Aner ikke hva du prater om, så jeg kan bare sitter her og late som at jeg skjønner det jeg.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da legger man seg. zZz Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå begynner jeg og bli sucidial Når det lysner skal jeg ut og kjøre over en ovn igjen, og ikke bare slippe den ned på steiner Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er bra noen har det gøy ihvertfall... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det er bra noen har det gøy ihvertfall... Ja EDIT: Fant en sånn diabetiker penn, sånn som skytes ut og lager hull så du kan måle bludsukkeret, henger seg fast i pulten ffs! skal jeg ta på en kompis Nåla som henger seg fast. Men nå skal jeg lage en grandiosa til Endret 7. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 God morgen CurSe, skate4life og Musty! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hva med meg? Er du sur fordi jeg skal lage meg deeilig pizza? EDIT: jaja, du får ikke pizza *gi pizza til alle utenom Tonio* EDIT2: Bare?! Nevnte den greia der en gang.. Endret 7. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva med meg? Er du sur fordi jeg skal lage meg deeilig pizza? Nei, men jeg har snakket med deg. Og når du bare snakker om 'Fleshlight' driter jeg i deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg