scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.altaposten.no/nyheter/article18196.eceFra lokalavisa. Var en ganske morsom sak det der ... Jaja, mye å saksøke folk for Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) jeg har faktisk ingen av hw folka på msn Ikke jeg heller edit: Har 2 stk jo tror jeg Endret 27. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Vår eneste lokalavis på nett er virkelig god! www.oslovest.no Ready Alpin og Heming Alpin er sportsdekningen! Hvor er bandyen blitt av?! Endret 27. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Vår eneste lokalavis på nett er virkelig god! www.oslovest.no Var det sarkasme? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Rambofilmene er så dumme at de blir morsomme å se på. Jeg kjeder meg virkelig når jeg begynner å se på rambo Forresten: Jeg tror jeg spiller for mye cs. Det første jeg tenkte når jeg så helikopteret bli sprengt var "eid!". *slutte med cs* Herr Brun Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Vår eneste lokalavis på nett er virkelig god! www.oslovest.no Var det sarkasme? Den kunne vært mer fancy... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Vår eneste lokalavis på nett er virkelig god! www.oslovest.no Ready Alpin og Heming Alpin er sportsdekningen! Hvor er bandyen blitt av?! er det bare meg, eller ligner han fyrn på bildet ved denne annonsen "Mindre synlige sikkerhetstiltak" på han trotto-libre fyrn i Montebello? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 De fleste nettaviser burde vært mer "fancy" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Oslo Vest er til orientering en gratisavis... Liker bedre en annen gratisavis som kommer sånn innimellom: "Vestkanten" med slagordet "For oss i vest!" Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Rambofilmene er så dumme at de blir morsomme å se på. Det første jeg tenkte når jeg så helikopteret bli sprengt var "eid!". :!: -Jar Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Funny shit.... Den der bruker jeg hver gang noen sender et nudge til meg. ^^ Ja, jeg er klar over at man kan skru av nudge, men det er mye tøffere å gjøre det på min måte. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Funny shit.... Den der bruker jeg hver gang noen sender et nudge til meg. ^^ Ja, jeg er klar over at man kan skru av nudge, men det er mye tøffere å gjøre det på min måte. Hehe. Hvordan gjør dere det, egentlig? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) er det bare meg, eller ligner han fyrn på bildet ved denne annonsen "Mindre synlige sikkerhetstiltak" på han trotto-libre fyrn i Montebello? Ja, når du sier det, så syns jeg også det --- Etter noen timers bruk, har jeg faktisk skiftet litt mening om Opera 8. Venter bare på norsk versjon nå, så kanskje jeg vurderer å bruke 8 i steden for 7.23 på heltid. Edit 2: Misforsto visst Endret 27. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 http://bodo-nu.no/mambo/ så mye kulere gratisavis Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Funny shit.... Den der bruker jeg hver gang noen sender et nudge til meg. ^^ Ja, jeg er klar over at man kan skru av nudge, men det er mye tøffere å gjøre det på min måte. Hehe. Hvordan gjør dere det, egentlig? Verktøy > Alternativer > Meldinger > Tillat å sende og motta nudger. Edit: ScOoT: Klikke masse på blokkeringsknappen, er ikke det en mulighet? Jepp, akkurat det jeg gjør. Endret 27. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Spillt litt halo2 med en som er egentli mye bedre enn meg.. Havna på andre Var jo noen folk der, jeg føler meg bra nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Funny shit.... Den der bruker jeg hver gang noen sender et nudge til meg. ^^ Ja, jeg er klar over at man kan skru av nudge, men det er mye tøffere å gjøre det på min måte. Hehe. Hvordan gjør dere det, egentlig? Verktøy > Alternativer > Meldinger > Tillat å sende og motta nudger. Edit: ScOoT: Klikke masse på blokkeringsknappen, er ikke det en mulighet? Jepp, akkurat det jeg gjør. Da kommer jo ikke alle opp på en gang. Anyway, spiller ingen rolle, har ikke tenkt til å bruke det uansett.. Nei, skal jeg sove litt ? Endret 27. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 er det bare meg, eller ligner han fyrn på bildet ved denne annonsen "Mindre synlige sikkerhetstiltak" på han trotto-libre fyrn i Montebello? Ja, når du sier det, så syns jeg også det Synes ikke det jeg... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Da kommer jo ikke alle opp på en gang. Hva, gjør det ikke? Gjør det vel..? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2005 Da kommer jo ikke alle opp på en gang. Hva, gjør det ikke? Gjør det vel..? Anyway. Sove, natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg