Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hjelp, Call of Duty køddet opp fargene. Nå er alt dobbelt så lyst... Noen idee på hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 *kjøpe ned windows 2003 server* Edited Hvorfor? Ta en titt i retningslinjene... Selv om jeg holder på meg akkurat det samme selv Godt det jeg gjør er lovlig, da! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hjelp, Call of Duty køddet opp fargene. Nå er alt dobbelt så lyst... Noen idee på hvordan jeg kan fikse det? Bytt fargevisningen til 16 bit eller 32 bit. eller noe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ta en titt i retningslinjene... Selv om jeg holder på meg akkurat det samme selv Noen ganger får jeg følelsen av at noen medlemmer tror admin/mods er treigere i pappen enn vanlige medlemmer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ta en titt i retningslinjene... Selv om jeg holder på meg akkurat det samme selv Noen ganger får jeg følelsen av at noen medlemmer tror admin/mods er treigere i pappen enn vanlige medlemmer. Min papp er mye raskere enn kenneths papp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Then it's back to java Du kan få kjøpe boken 'Rett på java' av meg for en veldig billig penge snart. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hjelp, Call of Duty køddet opp fargene. Nå er alt dobbelt så lyst... Noen idee på hvordan jeg kan fikse det? Bytt fargevisningen til 16 bit eller 32 bit. eller noe Okei, takk. Okei, jeg beklager hvis jeg har vært masete. Jeg har bare vært litt hyper og følte på en måte at nå hørte folk på meg her i forumet... Skal i pøse på med meldinger nå. Jeg vet ikke helt hvor mange innlegg man må ha får å være masete.... Igjen: beklager Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hjelp, Call of Duty køddet opp fargene. Nå er alt dobbelt så lyst... Noen idee på hvordan jeg kan fikse det? Dersom du har et nVidia kort går du inn under Farger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hah, seniornytt eier Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hjelp, Call of Duty køddet opp fargene. Nå er alt dobbelt så lyst... Noen idee på hvordan jeg kan fikse det? Dersom du har et nVidia kort går du inn under Farger. Har desverre et Intel Mobilde 128MB.... (Elitegroup ECS 600L M-1600) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Natta Ketchez. Og til alle dere andre brukere, jeg og legger meg... Så slepper dere meg i kveld Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det når noen legger seg syv timer etter at jeg stod opp jeg burde starte å legge meg tidligere? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er galskap å legge seg nå... 0000 er mer passe Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sitter på united Party jeg nå så jeg har bare sovet i 11 timer på 5 dager og det er enda en natt igjen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg VILL(!) ha brus! Endret 6. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg VILL(!) ha brus! Så skaff deg brus!=) Så vansklig er det da ikke. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 JO! til kiwi er det 2 km... og jeg gidder IKKE å sykle nå :/ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har alltid brus i kjøleskapet mitt her oppe jeg... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har alltid brus i kjøleskapet mitt her oppe jeg... DØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg