Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Som om det er noe å skryte av lixom... hahaha :!: ledde godt nå, du har jo rett på en måte Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Steffen Skare, går på mekaniske på Karmsund vgs...Er med på Utsira fotball lag eller noe sånt Han er en tremenning av meg. Jøss, verden er jaggu ikke stor. Lengesiden jeg har sett han tho' Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal si til han at jeg har snakt med deg Jeg går i klassen hans... "Du store verden, så liten du har blitt" (TV2) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå har jeg sendt mail til både Elkjøp og Expert og spurt om de har datakomponenter eller flatskjermer som de skal kaste... En kamerat fikk 9 flatskjer og datamaskiner (trur det var det) fra Elkjøp/Statoil Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal si til han at jeg har snakt med deg Jeg går i klassen hans... "Du store verden, så liten den har blitt" (TV2) Fixed Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gidder ikke å fikse det. har en het samtale på msn med eksen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gidder ikke å fikse det. har en het samtale på msn med eksen Sånt er moro! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har efaring altså... Men hu er under den sexuelle lavalder da... glede meg til hu er 16 Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 spist litt mye sukker idag herr askogli? syns du var litt vel aktiv nå.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 spist litt mye sukker idag herr askogli? syns du var litt vel aktiv nå.. Er litt hyper nå... Har jo nesten erotisk prat med eksen over msn Elske hu Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg fort? Skal spille av en DVD på pcen, men står at jeg mangler en dekoder. Kan noen gi meg en link til en jeg kan laste ned? Tusen takk isåfall. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg fort? Skal spille av en DVD på pcen, men står at jeg mangler en dekoder. Kan noen gi meg en link til en jeg kan laste ned? Tusen takk isåfall. Jeg hadde det problemet der, lasta ned en annen DVD spiller.... hehe Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg fort? Skal spille av en DVD på pcen, men står at jeg mangler en dekoder. Kan noen gi meg en link til en jeg kan laste ned? Tusen takk isåfall. sendte deg en PM jeg.. ellers ville det vel vært support.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kvesta? Det er verdens vakreste vesen. Og my future wife. du vet at hu er 13 år ikkesant? btw, hva F**N har posten gjort nå. jeg har sendt en pakke til en i Sandefjord og så står det på nettspor at den har blitt utlevert i Stokke, til en med et helt annet navn ? ! ? ! Stokke er ett postkontor i Sandefjord, ett postkontor som f.eks. komplett.no bruker. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kan noen hjelpe meg fort? Skal spille av en DVD på pcen, men står at jeg mangler en dekoder. Kan noen gi meg en link til en jeg kan laste ned? Tusen takk isåfall. sendte deg en PM jeg.. ellers ville det vel vært support.. Thank you babe. Eller, det spørs jo om den funker da. EDIT: Faen, den funket ikke Endret 6. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) "Jises" jeg er hyper nå. Fikk lyst til å stikke til eksen..... Faen...... Noen som gidder å kjøre meg eller Endret 6. oktober 2005 av askogli Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Morra mi tror jeg røyker... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Morra mi tror jeg røyker... Hvorfor det? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AnAnAs: Fyrte avsted en PM jeg og. Håper det funker! *ut i regnværet* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Morra mi tror jeg røyker... Hvorfor det? Jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg