Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva det er? Det er et menneske. Ei jente. Nei. Det kan umulig være det. Liar! Ser ut som et stykke kvestet 12-åring. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kvesta? Det er verdens vakreste vesen. Og my future wife. Endret 6. oktober 2005 av cun Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hadde det ikke vært for han hadde jeg aldri lagt ut linken.. Jeg har fått advarsel, nå.. ''Ueland Warned on 06/10/2005 : 10:47 Added to warn level Linket til et heller uhyggelig bilde i en post som av hensyn til svake sjeler ble slettet, og bruker oppfordres herved _sterkt_ til å la vær med slikt i fremtiden.'' Fornøyd? Ditt troll. Moderatorene ignorerer meg ikke Endret 6. oktober 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kvesta? Det er verdens vakreste vesen. Hva heter det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg ser et bilde av en plastpose med ordet Carmen på jeg ser ikkeno kvinnfolk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg ser et bilde av en plastpose med ordet Carmen på jeg ser ikkeno kvinnfolk. Bla litt bakover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 JoJo. Hæ? Lindsay Lohan? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) http://www.jojoonline.com http://en.wikipedia.org/wiki/JoJo Endret 6. oktober 2005 av cun Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 *This is Alpha 5-2 reporting for duty!* "What is the problem sir?" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 JoJo <-- WTF? En fransk-irsk-polsk popbærte i USA. Håper de ikke spiller sånt på radioen her. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lagde en jævlig kul logo i dag... Bakgrunnsbilde er av skolen min.... Og det som står på høyre siden er hva klassen min g hva skolen heter.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kvesta? Det er verdens vakreste vesen. Og my future wife. du vet at hu er 13 år ikkesant? btw, hva F**N har posten gjort nå. jeg har sendt en pakke til en i Sandefjord og så står det på nettspor at den har blitt utlevert i Stokke, til en med et helt annet navn ? ! ? ! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 JoJo <-- WTF?En fransk-irsk-polsk popbærte i USA. Håper de ikke spiller sånt på radioen her. Hehe. Har ikke hørt noe til henne, men så har jeg ikke hørt så mye på radio i det siste heller. (Har ikke tilgang til bil i Trondheim) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde det ikke vært for han hadde jeg aldri lagt ut linken.. Jeg har fått advarsel, nå.. ''Ueland Warned on 06/10/2005 : 10:47 Added to warn level Linket til et heller uhyggelig bilde i en post som av hensyn til svake sjeler ble slettet, og bruker oppfordres herved _sterkt_ til å la vær med slikt i fremtiden.'' Fornøyd? Ditt troll. Ja! Så du har seriøst 60% nå?^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 mhm.. Jeg tror deg ikke, du lyver sikkert som sist gang. Grr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg