Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Haha! :!: Ketchez sprakk! Synes tydelig jeg husker noen karer som sa "/quit" for ens tund siden. Eller har jeg misforstått? JEG VIL HA SLIME VOLLEYBALL TILBAKE!!! hehe, det var jo konge! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Edit: Jeg hater share the pain. Pff, dataspill er ikke bra for deg, Tonio Det er ikke det. Jeg og han gjør det samme, bortsett fra at jeg gir advarsel om at en ikke burde trykke på linken. Jeg får advarsel, han får ikke det. For et kakleknoll. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da sitter jeg på rommet mitt med en kebab fra Bislett Kebab! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Edit: Jeg hater share the pain. Neeeei! STP FTW. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lurer på om jeg må ha oppgradering på maskina... Video i Premiere begynenr å hakke. Litt småvrient å redigere da. Er 50GB med råfilm for mye? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Haha! :!: Ketchez sprakk! Synes tydelig jeg husker noen karer som sa "/quit" for ens tund siden. Eller har jeg misforstått? Les min post som jeg skrev på mandag, du! EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4942445 Endret 6. oktober 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lurer på om jeg må ha oppgradering på maskina... Video i Premiere begynenr å hakke. Litt småvrient å redigere da. Er 50GB med råfilm for mye? SAMMA DA!?! Bare få opp Slime Volleyball spillet!! hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er ikke det. Jeg og han gjør det samme, bortsett fra at jeg gir advarsel om at en ikke burde trykke på linken. Jeg får advarsel, han får ikke det. For et kakleknoll. da er det vel moderatoren du "hater" og ikke han..? han kan jo ikke noe for at han ikke blir straffet på lik linje som deg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 La merke til det nå, fælt hvordan du har stressa da Kenneth! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde det ikke vært for han hadde jeg aldri lagt ut linken.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde det ikke vært for han hadde jeg aldri lagt ut linken.. Jeg har fått advarsel, nå.. ''Ueland Warned on 06/10/2005 : 10:47 Added to warn level Linket til et heller uhyggelig bilde i en post som av hensyn til svake sjeler ble slettet, og bruker oppfordres herved _sterkt_ til å la vær med slikt i fremtiden.'' Fornøyd? Ditt troll. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bitter maktkamp her nå... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 * Sitter og ler av dere * Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 For å lette på stemninga: Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 For å lette på stemninga: http://jam.canoe.ca/Music/2005/01/10/jojo.jpg[/img] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) cun: Hva faen er det der egentlig? Endret 6. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Mmm.. La Mia Pizzeria er Digg! ¤spise¤ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva det er? Det er et menneske. Ei jente. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 La merke til det nå, fælt hvordan du har stressa da Kenneth! Hihi Det var vanskelig det der, men nå husker jeg ihvertfall åssen det hang sammen. Jeg var grunnen til at du ikke var her JAVA er kaos. Beklager hvis noen ikke får spilt slimeversjonen min, men det er skikkelig ustabilt. Holder på å lage treningsmoduser. *Diverse artister - Venn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg