Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Surmelk ffs. Ikke sur melk. Kefir. Glade russere på kartongen. Ler like mye hver gang jeg ser det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Glade russere er kjekt og ha. Ah, sto opp klokka 9. Kløyva ved og kjørt pickupen frem og tilbake Tror jeg skal kjøpe meg enda en jordebil. Fjerne alt som kan fjernes. Bakseter osv. Og lage enda hardcore veltebur. Men først ipod Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Snart er det frokost her Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 MIddag her.. Lagde meg grandiosa og cola i natt. Utslitt i dag? Neei.Kaffepulver kan være utroligkjekt, enda det er varmeaktivert (elns). Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Da har jeg gjort nesten alt jeg må gjøre i dag: Hønefoss å skaffe 8pin-tpplugger Feste de på ledeningen til mormor Bestille mer kjøreopplæring vert en tur på den nye kinoen å tittet EIDT: Når har jeg igjenn: Klippe plenen Reise til askim Endret 6. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke matlyst for tiden. Klarer ikke tanken på frokost, heller ikke lunsj og hvert fall ikke middag. Blir kvalm bare jeg ser mat... samtidig er jeg sulten. Skjønner ingenting. Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Ta deg sammen Opplevde det samme, går nå fast på medisiner som gjør at hjertet mitt klarer å holde meg gående gjennom dagen. Skal nå snart inn til hjerte-kontroll elns. Dette, fordi jeg sluttet og spise... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke matlyst for tiden. Klarer ikke tanken på frokost, heller ikke lunsj og hvert fall ikke middag. Blir kvalm bare jeg ser mat... samtidig er jeg sulten. Skjønner ingenting. Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Spis Cola. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hepp! Hva skal jeg bruke 5.000 kroner paa? Høy Høy....Jeg kan gi deg en fin fin tjeneste for 5000 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg er sulten Balltre, eller spis cola. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Må vel rydde ferdi jeg da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Gidd whine, kaiern. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Gidd whine, kaiern. Omgplz. *moseaero* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Omgplz. *moseaero* *tafse* Høvler over deg med ag'en. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Haha! :!: Ketchez sprakk! Synes tydelig jeg husker noen karer som sa "/quit" for ens tund siden. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Gidd whine, kaiern. *tafse* Nå må du se til å fløtt dæ. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Haha! :!: Ketchez sprakk! Synes tydelig jeg husker noen karer som sa "/quit" for ens tund siden. Eller har jeg misforstått? Han skulle være borte i to uker sa han. Edit: Jeg hater share the pain. Endret 6. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 noe spennende å finne på idag da? hadde sett murder by #'s hadde jeg bare hatt tv på hybeln kanskje jeg skal se four brothers da.... noen som har sett den ? bra? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Edit: Jeg hater share the pain. Pff, dataspill er ikke bra for deg, Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg