Dahl Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hepp! Hva skal jeg bruke 5.000 kroner paa? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 spar de til du finner noe du VIRKELIG vil ha. som psp elns. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg risikerer at det her kanskje er support, men jeg gidder ikke starte en ny tråd om det; Hvilken stat ligger Washington D.C i? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hepp! Hva skal jeg bruke 5.000 kroner paa? Helga. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hepp! Hva skal jeg bruke 5.000 kroner paa? LCD-skjerm. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg risikerer at det her kanskje er support, men jeg gidder ikke starte en ny tråd om det; Hvilken stat ligger Washington D.C i? http://en.wikipedia.org/wiki/Washington,_D.C. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er en idiot som ikke engang tenkte på wikipedia Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Frokostblanding med sur melk < Frokostblanding med skummet melk Siden frokostblading med er på begge sider av <- tegnet sier du egentlig at: sur melk < skummet melk og det er vel ganske så logisk at skummet melk er bedre enn sur melk? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 funker ikke gmail invite? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Surmelk > sur melk ihvertfall. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Surmelk > sur melk ihvertfall. Så du vil heller drikke et glass sur melk fremfor et glass skummet melk? WALK THE TALK!! Jeg drikker et glass skummet melk, så drikker du et glass sur melk. (dvs ikke melk som bare er utgått på dato, men som faktisk er sur) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Surmelk er en type melk, mens sur melk, bare er melk som er sur. Veit dere ingenting eller? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Surmelk ffs. Ikke sur melk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AHHH! *lære seg å lese* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Nå skal jeg snart besøke typen på jobb, kanskje de kjerringene slutter å sikle etter han da. Ellers får jeg bare komme med killerblikket mitt. Har ikke matlyst for tiden. Klarer ikke tanken på frokost, heller ikke lunsj og hvert fall ikke middag. Blir kvalm bare jeg ser mat... samtidig er jeg sulten. Skjønner ingenting. EDIT: Morsom debatt. Forresten er Ekstra Lett best. Endret 6. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AnAnAs: GLHF! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AnAnAs: GLHF! Har du tatt pillene dine i dag? Du virker så utrolig hyperaktiv Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg drikker cola.. drikker det så sjeldent. sukkerkick! Drakk også en stor kopp kaffe tidligere. kanskje det er en kombinasjon. Dessuten har jeg til tider litt stort overskudd. Kanskje jeg skal slutte å trene og heller bli sløv og lat! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke matlyst for tiden. Klarer ikke tanken på frokost, heller ikke lunsj og hvert fall ikke middag. Blir kvalm bare jeg ser mat... samtidig er jeg sulten. Skjønner ingenting. Akkurat det samma sliter jeg med om dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Må rydde snart. skal ha lan her. men er ikke sikker på om begge to kan komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg