Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff enda en hard morgen..

funker bra å dope seg selv med kaffe..

Jeg vet :D

Har ca 2 kopper til dagen, når jeg er trøtt.... :p

Har en kopp fra HSH (høgskolen stord/haugesund) termokopp :D

Trur det er eneste jeg som drikker kaffe i timen, i min klasse mener jeg..

Men nå skal jeg snart ha verksted. Hade folkens... Kose dere på skolen... Hade!

Lenke til kommentar

Hva er det med folk å fortelle alle at man har læpptåpp?

"Ohh, deilig med lappis og trådløstnett, kan jo ligge på sofaen"

"Ahh.. Sitte på verandaen med min egen lille bærbar med trådløst nett"

"Da var det å sitte på toget med bærbaren og kose seg med film da"

"Sitter på skolen nå .. Ahh... Kult å ha bærbar ja..."

For min del har jeg hatt bærbar pc siden jeg var 12år, og synes ikke det er noe "luksus" med bærbare datamaskiner lengere.

Lenke til kommentar

Kjøpe klær er aldri gøy.

Derfor pleier jeg å gjøre det så fort som mulig.

Men det er nærmest umulig å gjøre det smertefritt. Jeg kommer inn i klesbutikken. Går rett bort til nærmeste bukse som ser OK ut. Begynner å lete etter rett størrelse. Så kommer en ekspeditør, og spør om jeg trenger hjelp. Nei, jeg skal si ifra om jeg trenger hjelp, men om det er greit at jeg prøver noen klær? (siden det står at man skal spørre først). Ja, det er helt greit.

Går i prøverommet. Så snart jeg har prøvd, og knapt har fått på meg klærne mine igjen: "Kordan gikk det med buksa?"

:realmad:

Jeg vil jo ikke ha noe hjelp!

Men ekspeditøren skal absolutt kaste seg over alt jeg tar i og fortelle om størrelser, spørre hvilken stil jeg har tenkt meg, om det er noe spesielt jeg er ute etter...

Jeg føler meg nesten presset til å si "eeh, ja, kan jeg få se på den genseren der kanskje?", enda jeg overhodet ikke er interessert i noen genser.

Sleske mann, hold deg bak disken din til du blir spurt! :hrm:

Lenke til kommentar

Greit nok at butikkbetjenter er hjelpsomme, men liker ikke når det er påtrengende.

Jeg liker sjeldent å handle hos jenter. Grunnen er at de som oftest sier at du ser bra ut stort sett i alt du tar på deg. Føler at de egentlig ser på klokken og venter på at arbeidsdagen blir ferdig.

Men det værste er jo at jeg ofte biter på hvis damen er fin.. Komplimenter er et litt for sterkt virkemiddel :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...