thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 huff enda en hard morgen.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 huff enda en hard morgen.. funker bra å dope seg selv med kaffe.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lagde meg en halvliterskopp kaffe jeg. Må løpe til toget om 20 min. Jippi. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 huff enda en hard morgen.. funker bra å dope seg selv med kaffe.. Jeg vet Har ca 2 kopper til dagen, når jeg er trøtt.... Har en kopp fra HSH (høgskolen stord/haugesund) termokopp Trur det er eneste jeg som drikker kaffe i timen, i min klasse mener jeg.. Men nå skal jeg snart ha verksted. Hade folkens... Kose dere på skolen... Hade! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er det med folk å fortelle alle at man har læpptåpp? "Ohh, deilig med lappis og trådløstnett, kan jo ligge på sofaen" "Ahh.. Sitte på verandaen med min egen lille bærbar med trådløst nett" "Da var det å sitte på toget med bærbaren og kose seg med film da" "Sitter på skolen nå .. Ahh... Kult å ha bærbar ja..." For min del har jeg hatt bærbar pc siden jeg var 12år, og synes ikke det er noe "luksus" med bærbare datamaskiner lengere. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ahh Fri! Så langt har jeg vært oppe i 20 minutter, drukket en halv liter kaffe og drept 3 edderkopper. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal til Hønefoss en tur og "Shoppe" med mamma. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal til Hønefoss en tur og "Shoppe" med mamma. Det er bare vanvittig gøy og "shoppe" med modern ja, jeg kondolerer. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kjøpe klær er aldri gøy. Derfor pleier jeg å gjøre det så fort som mulig. Men det er nærmest umulig å gjøre det smertefritt. Jeg kommer inn i klesbutikken. Går rett bort til nærmeste bukse som ser OK ut. Begynner å lete etter rett størrelse. Så kommer en ekspeditør, og spør om jeg trenger hjelp. Nei, jeg skal si ifra om jeg trenger hjelp, men om det er greit at jeg prøver noen klær? (siden det står at man skal spørre først). Ja, det er helt greit. Går i prøverommet. Så snart jeg har prøvd, og knapt har fått på meg klærne mine igjen: "Kordan gikk det med buksa?" Jeg vil jo ikke ha noe hjelp! Men ekspeditøren skal absolutt kaste seg over alt jeg tar i og fortelle om størrelser, spørre hvilken stil jeg har tenkt meg, om det er noe spesielt jeg er ute etter... Jeg føler meg nesten presset til å si "eeh, ja, kan jeg få se på den genseren der kanskje?", enda jeg overhodet ikke er interessert i noen genser. Sleske mann, hold deg bak disken din til du blir spurt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 *pakke ned laptop* *sitte på laptop* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Går i prøverommet. Så snart jeg har prøvd, og knapt har fått på meg klærne mine igjen: "Kordan gikk det med buksa?[/i Jeg liker at folk hjelper meg, spesielt når de sier at buksen er for stor og at jeg bør ta en størrelse mindre. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Greit nok at butikkbetjenter er hjelpsomme, men liker ikke når det er påtrengende. Jeg liker sjeldent å handle hos jenter. Grunnen er at de som oftest sier at du ser bra ut stort sett i alt du tar på deg. Føler at de egentlig ser på klokken og venter på at arbeidsdagen blir ferdig. Men det værste er jo at jeg ofte biter på hvis damen er fin.. Komplimenter er et litt for sterkt virkemiddel Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 *pakke ned laptop* *sitte på laptop* Nå sitter jeg også på laptop. Lucky me. <3 Må bare finne en ep. av Lost som er rippet skikkelig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 *laste ned Dawn of War winters assault demo* 1 time igjen Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) *laste ned Dawn of War winters assault demo* 1 time igjen Edit: Faen. Det var demo. :!: Endret 6. oktober 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Matte nå. Ganske festlig egentlig... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Frokost: Tok en god porsjon frokostblanding og helte på melk. Tok en skje, og begynte å spise. Melka var sur. Brakk meg over vasken, anbefales ikke... Frokostblanding med sur melk < Frokostblanding med skummet melk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er fortsatt mett fra kebaben i går :S Edit: jeg var 5 meter unna en grevling som tusla over veien i går Endret 6. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg