Coke lovin chick Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AAH! kofor går folk og legger seg? det e joh ferie Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 AAH! kofor går folk og legger seg? det e joh ferie De er dumme!(: Og noen har ikke ferie vennen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det noen snille folk som vil underholde meg da? Nei. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Og noen har ikke ferie vennen. Dakkars Nei! eg orker ikke mer...tror eg kubber med klærne på i dag også Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg burde egentlig legge meg jeg også, hvis ikke blir pappa sur når han står opp, noe han gjør snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg burde egentlig legge meg jeg også, hvis ikke blir pappa sur når han står opp, noe han gjør snart. Hehe, kjenner meg igjen der. Men slipper å tenke på det nå for de andre er på hytta. kanskje jeg skal legge meg snart, men det er så moro å spille WoW akkurat nå Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Og da var faren min nede og åt frokost... =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tidlig oppe han da, men han skal vel på jobb. Du få si at du også er tidlig oppe da. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Han jobber i Oslo, så ja. Han er jo hjemme til fire.. Og han vet at jeg har døgnet om jeg er så tidlig våken.. For han er sur på meg fra før av fordi jeg har hatt på høy musikk. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg må nok passe på å legge meg før pappa står opp. :O Skal møte han klokken 11 igjen(det er ikke lenge til). Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan du ikke bare være våken til elleve? Drikk mye kaffe!=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå begynner solen å stå opp, så da er det på tide å legge seg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jøjje meg!?!? Solen stå opp n... Det er jo helt 100% mørkt enda jo! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Her også.. Heldigvis. Edit: Men ikke nå lenger, og jeg orker ikke å døgne en natt til.. Får heller sove noen få timer!=) Natta/god morgen folket! Endret 6. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) *spille høy musikk, vekke alle sammen, og få masse kjeft * Edit: Der ja.. Der kom security Endret 6. oktober 2005 av Steina Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Wuuhu...Jobb Første saken jeg var på idag; en som ringer å spørr hvorfor han ikke kan logge seg inn på nettverket, jeg spør han da om nettverk-kabelen står i... Gjett hva han svarer da..? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Wuuhu...Jobb Første saken jeg var på idag; en som ringer å spørr hvorfor han ikke kan logge seg inn på nettverket, jeg spør han da om nettverk-kabelen står i... Gjett hva han svarer da..? Nei? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nei? Feil, han svarte ja...jeg løper for å se litt rundt på "svitsjene" for å se om jeg finner noe feil. men nei...så går jeg bort på kontoret hans...å gjett hva jeg finner på gulvet...en TP-kabel som ligger å slenger Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jaja, nå sitter jeg på dataen på skolen.... Min egen lille bærbar.... og drikke kaffe... Læreren vet ikke at jeg sitter på nettet, for han sin del så sitter jeg og skriver om sveising.... Har om aluminium nå... Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Kunne hat fri de to første timene i dag, men glemte at jeg hadde fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg