DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Fant et sted <---klikkbar Nå skal jeg ta kvelden og nyte min satanistiske tilværelse Endret 5. oktober 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har bare MatLab-scripting jeg. Skulle gjerne hatt noe skikkelig programmering i steden for. Drikker forøvrig ikke kaffe, det er litt ulempe nå. Bare styr unna Java. Drikker ikke kaffe jeg heller, men ser ut til at jeg må det gitt. Skal opp om 6 timer. Eksamen på tirsdag også. Da styrer man unna Java. Eksamen så fort? Har bare semesterprøve i matte om to uker, og så eksamener i desember jeg. Men må opp klokka 9, så jeg finner senga nå. I dag skal jeg sette vekkerklokka rett også, tenkte at 09:45 er sånn rett før 9 i går kveld. Heldigvis våknet jeg av meg selv før klokka ringte. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I dag skal jeg sette vekkerklokka rett også, tenkte at 09:45 er sånn rett før 9 i går kveld. Heldigvis våknet jeg av meg selv før klokka ringte. Gjenkjenner situasjonen :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du har faen ikke baller til å spille med meg.''Tonio er viktigere'', my ass. Hihi. Vi fikk aldri spilt da.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Huff, nå sier besteforeldrene mine at jeg må gravere navnet mitt på iPoden.. Da får det bli: Bundy *Navn* ¤EDIT: Det er de som sponser hele skiten alså. Endret 6. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eksamen så fort? Har bare semesterprøve i matte om to uker, og så eksamener i desember jeg. Greit, greit. Er semesterprøve vi også skal ha. I MAT1100, 2 timer, 20 oppgaver, mulitple choice, 5 svaralternativer. Huff. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Forelesning imårra kl. 10 avlyst, forelesning idag avlyst, og forelesning igår avlyst. Tror ikke jeg takler det harde presset ved å være student altså Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan noen gi meg noe beroligende? Jeg skal liksom jobbe i morgen. Kan ikke sovne bak rattet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du skal jobbe? Og du skal kjøre? Kjøre hva? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du skal jobbe? Og du skal kjøre? Kjøre hva? VED! Først skal jeg kjøre med pickupen. Og hvis vi kløyver nok ved tar jeg hengern på traktoren og kjører tel de nordbo karan Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har faen ikke baller til å spille med meg.''Tonio er viktigere'', my ass. Hihi. Vi fikk aldri spilt da.. Bare nesten, jeg drepte en av Stig sine og en del creeps Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har faen ikke baller til å spille med meg.''Tonio er viktigere'', my ass. Hihi. Vi fikk aldri spilt da.. Bare nesten, jeg drepte en av Stig sine og en del creeps Rakk du å angripe han? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Årets-fruktmøte: "HEY, hvorfor ble det mørkt?" Sa aprikosen. Bananen: Pæra har gått. Ler meg skakk her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har faen ikke baller til å spille med meg.''Tonio er viktigere'', my ass. Hihi. Vi fikk aldri spilt da.. Bare nesten, jeg drepte en av Stig sine og en del creeps Rakk du å angripe han? Nei, men en av pinglene hans kom litt for nære meg da jeg var ute og lette etter insekter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) No skal eg ta meg en skive me røyka-laks. Vi fek en god ein. [/dårlig forsøk på nynorsk, mens jeg snakker dialekt] EDIT: ENNU BEDRE! Grandiosa! Og film 13 days elns Endret 6. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er godt vi ikke brenner opp strømmen her på ridiky Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er godt vi ikke brenner opp strømmen her på ridiky Det går fint så lenge dere holder dere til kontaktene Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Heywood Jablowme Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er det noen snille folk som vil underholde meg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg