Carl M Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Søvn er overvurdert, jeg går igjennom livet på konstant tomgang... funker fett med lite søvn da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Søvn er overvurdert, jeg går igjennom livet på konstant tomgang... funker fett med lite søvn da. Nei. Jeg pleier å halvsove de første timene på skolen. Da lærer jeg ingenting. Burde sove. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingenting er som metal på sitt beste: Sexual Organs Discharging Liquid Substances - Cumshot Demon 1. Pussy Filled With My Vomit And Hard Cock 2. Tearing The Vaginal Tissues For Soup 3. Splattered Carcass Penetrated By Knife 4. Dead Prostitute In A Taxi With A Knife In Her Cunt 5. Gourmandzing The Icy Cold Flesh Of One-Month Deadly Female Carcass 6. Purulent And Decomposed Bitch With Infected Pussy 7. Her Ass Will Be Broken 8. Maxi Mounds Mellons 9. Pyaemic Innards Mixed With Mucus And Bile 10. Devouring The Viscious Remains Of Two-Weeks Dead Boy 11. Pycnosis Of Blood Caused By Cavitis 12. Pustulated Carcass Vomiting Some Necrosed Tissues 13. Viscid Liquid From Ulcerative Rectal Track 14. Poetopathy 15. Muscosanguineous Sore 16. Lubricating Her Cadaver With Fresh Made Bowl Pulp 17. Engulfing The Stench Of Vomited Liquid Juice From Rectum 18. Oesophagus Sliced By My Scalpel 19. Make Love Not War (Sick Opus About Coprophagia) 20. Beheaded Chicks Don't Say No 21. Genital Destroyer 22. Blood And Pussy On My Fac Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Flere enn meg som har forelesning i morgen tidlig altså? Gruppetime i programmering klokka 10. Må nesten være der for å spørre en hel del om en obligatorisk oppgave mm. Men jeg får bare koke meg kaffe til frokost. Orker faenikke legge meg nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mange har høstferie nå? Supermann av Folk & Røvere = Morsomt! =D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) har forelesning kl 10.. skal ha framlegg av gruppeoppgave i faget musikkbransjen.. ferdig kl 1!!1 BTW, LOL @ Firefox. Endret 5. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) LOL Endret 5. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Flere enn meg som har forelesning i morgen tidlig altså? Gruppetime i programmering klokka 10. Må nesten være der for å spørre en hel del om en obligatorisk oppgave mm. Men jeg får bare koke meg kaffe til frokost. Orker faenikke legge meg nå. Har bare MatLab-scripting jeg. Skulle gjerne hatt noe skikkelig programmering i steden for. Drikker forøvrig ikke kaffe, det er litt ulempe nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Burde nesten legge meg nå. Skal være med en kamerat som skal ta EU-kontroll på bilen sin klokken halv åtte. Jeg skal være der som mental støtte og stå klar med saft og krumkaker hvis han må rette opp for mange ting. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 JEg vil drepe. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 deg selv? takk.. Neida! Nightwish-reklame på TV Norge!! Hallejula!! =D=D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nightwish-reklame på TV Norge!! Hallejula!! =D=D Bare skryt av at du har tilgang på TV du! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 JEg vil drepe. Why? Me? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 JEg vil drepe. Why? Me? Ikke deg. Iceman og gjengen hans. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 ZLatzman: Er vel ikke akkurat det største å skryte av, men siden du føler deg småterrorisert kan jo f.eks. nevne at det går CSI på TV Norge nå! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Aaahhhhh...Jeg MÅ finne en plass hvor jeg kan komme med et innlegg nå Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 JEg vil drepe. Why? Me? Ikke deg. Iceman og gjengen hans. Jeg vil ikke spille med ham akkurat nå.... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 JEg vil drepe. Why? Me? Ikke deg. Iceman og gjengen hans. Jeg vil ikke spille med ham akkurat nå.... Feil. Du har faen ikke baller til å spille med meg. ''Tonio er viktigere'', my ass. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 OG ejg lager meg kaffe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Har bare MatLab-scripting jeg. Skulle gjerne hatt noe skikkelig programmering i steden for. Drikker forøvrig ikke kaffe, det er litt ulempe nå. Bare styr unna Java. Drikker ikke kaffe jeg heller, men ser ut til at jeg må det gitt. Skal opp om 6 timer. Eksamen på tirsdag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg