Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han klarer ihvertfall å quote.

Edit: ":p" ettersom.

Jeg hadde glemt [/ på en tag, så da ble alt et eneste stort rot. Men nå er det fikset opp. ;)

--

AnAnAs: HVEM bryr seg om kjendiser og deres forelskelser? Det er mer spennende å se maling tørke...

--

Jaja, nå stikker jeg. God natt.

Lenke til kommentar
NOOOO  :cry:  Håper de benekter det senere eller noe, jeg trodde de skulle vare. Hun sparte jo jomfrudommen sin for han og alt.

http://www.boomspeed.com/allhailme/100505_nickjessusmag.jpg

Å herregud!! Det er ikke noe håp igjen etter dette, hva skal nå være min motivasjon for å komme ut av sengen om morgenen??!

@kd: setter u opp webcam på den malinga? :p

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Det er bra @kd, du er flink med tilbakemedlinger på slike ting. Du er ærlig og saklig! :thumbup:

Kunne du gitt meg litt tilbakemelding på disse tre? Fant ut at det med de linkene først en stund etter jeg posta det.. Opera ville nemlig ikke vise noen artikkel-skriver-meny for meg (kunne bare skrive selve teksten, og skrive inn "kodene" manuelt)...

LINK 1 -nyhet om AoE III demo

LINK 2 -nyhet om hotmail

LINK 3 - Tanker om google talk

Husk setter pris på ren ærlighet, tips, rettelser osv. Ta det gjerne over PM ;) .

Edit: Retta opp feil. Forresten sees dette på som support?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Det er bra @kd, du er flink med tilbakemedlinger på slike ting. Du er ærlig og saklig! :thumbup:

Kunne du gitt meg litt tilbakemelding på disse to? Fant ut at det med de linkene først en stund etter jeg posta det.. Opera ville nemlig ikke vise noen artikkel-skriver-meny for meg (kunne bare skrive selve teksten, og skrive inn "kodene" manuelt)...

LINK 1 -nyhet om AoE III demo

LINK 2 -nyhet om hotmail

LINK 3 - Tanker om google talk

Husk setter pris på ren ærlighet, tips, rettelser osv. Ta det gjerne over PM ;) .

Er det ikke tre?

Lenke til kommentar

5 min til hva da? :hmm:

Btw, i dag har det vært hele fire store høydepunkter! (Blanda med litt bekymring...)

0.1: Fikk tatt ut 1200 kroner fra banken.

1: Kjøpte tilleggspakken Barbarian Invasion (til R: TW) for 300, trodde jeg måtte ut med 400.

2. Kjøpte nytt headset til 130 kroner på Clas Ohlson mye bedre enn det jeg hadde.

Etterpå så jeg på prisene på headset på Spaceworld der jeg fant ut at et dårligere headset kosta 240....

2.1: headsettet funker mye bedre enn mitt gamle!

3. Pappa kom med det nye skjermkortet, pluss 1 GB, med ram ekstra(har nå tilsammen 1,5GB). Dog oppsto det visse komplikasjoner underveis som gjorde at det tok cirka halvannen time(?) å få det til å virke som det skulle...

Skermkortet var forresten Radeon 9600PRO atlantis. Kanskje ikke så himla bra, men bedre enn det jeg hadde. (Geforce 4, 5700 (tror jeg det var))

4. Etter at dette var installert testet jeg Guild Wars som hele tiden har klikka før med mye spilling osv (blå skjerm-->dumping av fysisk minne).

Har f.eks aldri kommet til neste by. (Borlis Pass) Men denne gangen! :w00t:

Katta (Trixi) er forresten gal...

TSP :)

Lenke til kommentar

Jelsa her :p

Sier du "tyggi" eller "tyggis"?

---

STP/Tonio, det bildet tror jeg ikke på :wow:

---

TSP, det høres bra ut. Men hvordan får du et GeForce til å være både GF4 og FX5700? :p

Jeg har vært på kjedelig avtale i to timer, så spist og så var jeg leeenge på nattorientering, måtte vente på han jeg satt på med :hrm:

Lenke til kommentar
åh, gleder meg som en liten unge til i morgen. Skal til tr.heim. Shopping med bestevenninna mi på dagen og pleie kjærligheten på kvelden :love:

Noe jeg ikke har fått med meg? :D

Toio: Du fortjente den, for å ha skadet synet på utallige mange folk :nei:

jepp :p jeg skal pleie deg fordi I GOT TWO INCHES OF HARRRD DICK

hvilken film er det fra igjen ? hehe. husker jeg så den for kort tid siden..

EDIT: Aah, det var fra How High med method man og redman..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...