MagE Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå drar jeg til ungarn. Jeg og 2 andre venner i klassen. kommer tilbake på tirsdag, Ønsk meg god tur. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 tror dere at mp3 øreplugger kan beskytte øret mot kulden? sånn at man slipper å gå med lue/pannebånd? noen som har pøvd det? Det var bare en tanke som surret i huet på meg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå skal jeg sove. Natti natt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 tror dere at mp3 øreplugger kan beskytte øret mot kulden? sånn at man slipper å gå med lue/pannebånd?noen som har pøvd det? Det var bare en tanke som surret i huet på meg. egentlig ikke:S jeg hadde ørepropper i ørene en gang jeg var ute og gikk i -30 grader. det spraket omtrentlig i ørene mine:-\ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 ja ja, Big Fish -> legge meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 ja ja, Big Fish -> legge meg Big Fish for et herlig stykke film Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 En liten test =) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 tror dere at mp3 øreplugger kan beskytte øret mot kulden? sånn at man slipper å gå med lue/pannebånd?noen som har pøvd det? Det var bare en tanke som surret i huet på meg. egentlig ikke:S jeg hadde ørepropper i ørene en gang jeg var ute og gikk i -30 grader. det spraket omtrentlig i ørene mine:-\ argh, jaja. Hva med sånn stoff rund øreproppen, som gjør at den sitter bedre i øret? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 tror dere at mp3 øreplugger kan beskytte øret mot kulden? sånn at man slipper å gå med lue/pannebånd?noen som har pøvd det? Det var bare en tanke som surret i huet på meg. egentlig ikke:S jeg hadde ørepropper i ørene en gang jeg var ute og gikk i -30 grader. det spraket omtrentlig i ørene mine:-\ argh, jaja. Hva med sånn stoff rund øreproppen, som gjør at den sitter bedre i øret? nja, usikker! ville jeg heller ha brukt et skikkelig sor headset, som dekker hele øret! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hanne: Ja, hvorfor tenkte jeg ikke på det? vet ikke om jeg passer akkurat med det...får se da.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Kenneth!!! Jeg vil ha Slime Volleyball tilbake!!!!!!!! KENNETH!!! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 En liten test =) Warcraft mod? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikke grotesk, ekkelt er det. Men: Tenk på fotografen?! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikke grotesk, ekkelt er det.Men: Tenk på fotografen?! Sikkert en som er like gal som meg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 wæow, jeg klarte å stenge en tråd. noe "hvordan lage bomber". er stolt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 wæow, jeg klarte å stenge en tråd. noe "hvordan lage bomber". er stolt Gratulerer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 En liten test =) Warcraft mod? Jupp =) På ACME#6! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) http://gamebase.no/index/artikkel/97/ Skrevet av meg Oh my. Få en til å korrekturlese neste gang. .Første gangen da EDIT:finn ein feil da? En feil? Roger that. BioWare har i dag kunngjort sitt neste store rollespill som kanskje kan og kroner i kassene til Xbox 360, nemlig Mass Effect Denne setningen gir absolutt ingen mening. Hva i all verden ønsker du å formidle? "Kan og kroner i kassene"? Det skrives også "penger i kassen", altså entall, ikke flertall. Mass effect tar deg med 200 år fram i tid, Når ein ond agent planlegger å ta over verden. - "Når" skal ikke ha stor forbokstav. - Dengang da, hvergang når. Ordet "da" er riktig her Det er din jobb å sette ein stopper får planene hans. Du og din hær skal gjennom mange verdener og mange fiender. - Hvilke får? "For" er riktig ord. - Skal jeg og min hær gå gjennom mange fiender? Hmm, ny angrepstaktikk? Det høres ikke veldig kos ut. BioWare som har spesialisert seg på Rollespel og har eit rolleblad med mangen gode rollespel på lager. - Du kan ikke bruke "som" i denne setningen. Det gjør at leseren tror at det kommer noe mer. - I tillegg er det flere andre grove feil, blant annet kommafeil. - "Rollespel" skal ikke skrives med stor forbokstav midt i en setning. - Et rulleblad som har et lager? Stilig. Dine handlinger vil følgje store konsekvensar får deg og får verden. - Hvilken fåreverden er dette snakk om? En planet som kun er befolket av sauer? Mass effect vil ha eit stort valgfrihet i verden du går i, og kva du gjør. - Et/eit stort valgfrihet? Hæ? - Hele setningen er skrevet helt merkelig. Du kan oppleve Verdsrommet og besøke mange livsformer på forskjellige planeter, Du kan også oppdage ting som for eksempel: gamle ruiner. - "Verdensrommet" skal ikke skrives med stor forbokstav her. - "Du" skal ikke skrives med stor forbokstav her. - Ikke bruk kolon når du bare skal skrive en ting. Fjern kolonet og de store bokstavene, så er denne setningen OK-. Spillet er ein start på ein trilogi og som du kjemper mot ein eldgammal fiende. Spillet kommer kun ut på xbox 360 - Og som du kjemper mot en eldgammel fiende? Setningen er helt feil oppbygd, samt at fienden umulig kan være så utrolig eldgammel. Ser for meg bad-guys med krykker og rullator, det passer liksom ikke helt inn. - Du har glemt punktum. Du kan besøke spelet offisielle side her: http://masseffect.bioware.no .Spelet kommer ut neste år eller tidlig i 2007. - Spillets/spelets side er riktig skrivemåte. - Legg til lenke på teksten i stedet for å skrive URLen rett ut i artikkelen. <a href="lenke">tekst</a> Det er mange andre feil også, men jeg orker ikke å kommentere de. Inntrykket mitt er at du burde prøve noe annet enn å skrive artikler, for dette var virkelig ikke bra. Du burde iallefall finne ut om du vil skrive på nynorsk eller bokmål... Endret 5. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Han klarer ihvertfall å quote. Edit: "" ettersom. Endret 5. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg