Orbo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har icemate 2nd edition. Men jeg vil vite om bilde! Hun postet bilde av ei gammel, naken dame i babethreden. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har icemate 2nd edition. Icemat 2nd edition passer ikke sammen med G5. Kastet selv min nyinnkjøpte icemat. Musa reagerer ikke på icemat'en. Kjøpte dem samtidig, men fikk desverre ikke returnert den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjøpe iPod-sokker i stad. 19£ for 6 stk, de er geniale! Nå slipper jeg riper. De var litt dyre, men søte var de. De nitten punda hadde du spart deg hvis du hadde kjøpt en ordentlig spiller fra starten av. HAH! iPod Nano er en genial spiller. 2200 for 4GB, det er mye billigere (per MB) enn andre flashbaserte spillere, samt at den er liten, lett og utrolig pen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så mye for et bilde! Du fortjente den så gæli!! Enig. Jeg ble kvalm. Fy fader så ekkelt. Tonio: Det var jeg som rapporterte deg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjøpe iPod-sokker i stad. 19£ for 6 stk, de er geniale! Nå slipper jeg riper. De var litt dyre, men søte var de. De nitten punda hadde du spart deg hvis du hadde kjøpt en ordentlig spiller fra starten av. HAH! iPod Nano er en genial spiller. 2200 for 4GB, det er mye billigere (per MB) enn andre flashbaserte spillere, samt at den er liten, lett og utrolig pen. Det er bare en forminsket ipod med flashminne. Dessuten, så er den stygg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Om du ville ha sagt det STP: "Den er like tøff som kreft." Endret 5. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så mye for et bilde! Du fortjente den så gæli!! Enig. Jeg ble kvalm. Fy fader så ekkelt. Tonio: Det var jeg som rapporterte deg. Du er slem, du er skikkelig slem. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 åh, gleder meg som en liten unge til i morgen. Skal til tr.heim. Shopping med bestevenninna mi på dagen og pleie kjærligheten på kvelden Noe jeg ikke har fått med meg? Toio: Du fortjente den, for å ha skadet synet på utallige mange folk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De som synes den gamle heite frøkna var fæl kan umulig ha holdt til lenge på ze intraweb! Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) http://gamebase.no/index/artikkel/97/ Skrevet av meg Oh my. Få en til å korrekturlese neste gang. .Første gangen da EDIT:finn ein feil da? Endret 5. oktober 2005 av izoren Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så mye for et bilde! Du fortjente den så gæli!! Enig. Jeg ble kvalm. Fy fader så ekkelt. Tonio: Det var jeg som rapporterte deg. Jeg rapporterte også Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er bare en forminsket ipod med flashminne. Dessuten, så er den stygg. ja det er det, det er nettopp derfor den er genial. nevn en mp3 spiller i den pris og størrelsesklassen som kan konkurrere med nano'n? og når det gjelder utseende.. vel det er jo ingenting som er rett og galt når det gjelder personlige meninger. men jeg kan garantere deg at det sitter flere hundre millioner av mennesker rundt omkring på denne kloden som er uenig med deg akkurat nå. og forresten, jeg har design utdannelse det har ikke du, ergo jeg bestemmer, den er PEN! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 åh, gleder meg som en liten unge til i morgen. Skal til tr.heim. Shopping med bestevenninna mi på dagen og pleie kjærligheten på kvelden Noe jeg ikke har fått med meg? Toio: Du fortjente den, for å ha skadet synet på utallige mange folk jepp jeg skal pleie deg fordi I GOT TWO INCHES OF HARRRD DICK Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det er bare en forminsket ipod med flashminne.Dessuten, så er den stygg. Helt seriøst, jeg elsker deg. HAH! iPod Nano er en genial spiller. 2200 for 4GB, det er mye billigere (per MB) enn andre flashbaserte spillere, samt at den er liten, lett og utrolig pen. Pfff, Zen Touch 4 ever. God lyd, spiller lenge. Angående det bildet Tonio posta, er det det der «tubgirl 20 years later»-bildet, eller? Endret 5. oktober 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jepp jeg skal pleie deg fordi I GOT TWO INCHES OF HARRRD DICK Åkeii... :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Toio: Du fortjente den, for å ha skadet synet på utallige mange folk Det hadde de fra før av, med tanke på hvilken tråd det var. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Pfff, Zen Touch 4 ever. God lyd, spiller lenge. ja visst man er ute etter en stor klump med god lagringsplass så.. kan ikke sammenligne en stasjonsvogn med en sportsbil. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjøpe iPod-sokker i stad. 19£ for 6 stk, de er geniale! Nå slipper jeg riper. De var litt dyre, men søte var de. De nitten punda hadde du spart deg hvis du hadde kjøpt en ordentlig spiller fra starten av. HAH! iPod Nano er en genial spiller. 2200 for 4GB, det er mye billigere (per MB) enn andre flashbaserte spillere, samt at den er liten, lett og utrolig pen. Det er bare en forminsket ipod med flashminne. Dessuten, så er den stygg. Ja. Jævla stygg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Toio: Du fortjente den, for å ha skadet synet på utallige mange folk Det hadde de fra før av, med tanke på hvilken tråd det var. Vi pleiet synet helt til du kom med det bildet. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Carl M: Hvilken bok er det? Impuls norsk et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg