Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva kostet så denne herligheten Marvil? 49 spenn per brett pluss pant. Billigere enn i Sverige, bare synd jeg har et lass med brett fra Sverigeturen forrige uke også stående.. Velvel, nå har jeg vertfall nok å drikke i fremtiden.. @FtZ-; Hehe, skumle greier.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 stikke og ta meg en øl eller to tror jeg , må slappe av etter en 10 timers arbeidsdag , uten noen som helst pause , det ble det bare ikke tid til Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken butikk Marvil? Bor ikke så lang tunna gjøvik! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Marvil: Send over noe da...bor laaaangt fra Sverige, og ellers butikken med så billig drikke Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 stikke og ta meg en øl eller to tror jeg , må slappe av etter en 10 timers arbeidsdag , uten noen som helst pause , det ble det bare ikke tid til Begynt og jobbe igjen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Marvil: Send over noe da...bor laaaangt fra Sverige, og ellers butikken med så billig drikke bor ikke du oppe med tau en plass, eg var på jørpeland skole i dag og monterte møbler Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hipp hipp fucking hurra for meg, heldag i norsk imårra, gjett hvem som ikke engang har kjøpt norskboka jeg må ha med? hele skolen skal ha skrivedag, ingen å låne av, ingen butikker oppe nå, ingen butikk åpner før 9(?) imårra tidlig, yey... Endret 5. oktober 2005 av Carl M Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Marvil: Send over noe da...bor laaaangt fra Sverige, og ellers butikken med så billig drikke bor ikke du oppe med tau en plass, eg var på jørpeland skole i dag og monterte møbler Jelsa her Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hipp hipp fucking hurra for meg, heldag i norsk imårra, gjett hvem som ikke engang har kjøpt norskboka jeg må ha med? hele skolen skal ha skrivedag, ingen å låne av, ingen butikker oppe nå, ingen butikk åpner før 9(?) imårra tidlig, yey... *HOST* snørr gørr slim spy *HOST* Huffda, du er visst syk i morgen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken butikk Marvil? Bor ikke så lang tunna gjøvik! Rimi i Kaspergården (samma bygget som Elkjøp, ved siden av Møller, osv).. @ketchez; Hehe, tipper Posten vil ha mye penger av meg om jeg skal begynne å sende brusbrett.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Carl M: Hvilken bok er det? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Da var jeg ferdig med å legge nettverkskabel gjennom hele huset til mormor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 @ketchez; Hehe, tipper Posten vil ha mye penger av meg om jeg skal begynne å sende brusbrett.. Prøv.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Rune_F: EEEEIID! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nei, da får dere ha en god natt! *fjerte ned til butikken før det stenger* Stenger det snart ?! Lokal butikk.. Noen som så det forbudte programmet? Endret 5. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Men hva svarte heter det da?! Fredag i neste uke, fredag om to uker ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm, hørte snakk om sånne resept frie koffein tabletter, på brennpunkt. Hva heter det? Kan jo være kjekt og gnage i seg på skolen. Når duhar spilt halo2/san andreas hele natta Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Fenazon, Bundy! EDIT: http://www.felleskatalogen.no/default.asp?...DAB304732C5.asp Reseptfrie legemidler Mange av legemidlene som er omtalt i Medisinhåndboken, fås kjøpt på apotek uten resept. Disse er samlet i oversikten nedenfor, med unntak av enkelte preparater som kun brukes i sykehus o.l. (Apotekfremstilte legemidler, urter etc. er ikke omtalt i Medisinhåndboken.) Preparatene er i oversikten inndelt etter hovedbruksområder tilsvarende klassifikasjonssystemet (ATC) i selve Felleskatalogen med nødvendige tilpasninger. Innenfor hver gruppe er preparatene ordnet alfabetisk. Preparatnavn, firmanavn og legemiddelformer er angitt. En * foran preparatnavnet betyr at legemidlet egentlig er reseptbelagt, men at en legemiddelform, styrke eller enkelte pakningsstørrelser kan kjøpes uten resept. Se for øvrig preparatomtalen. Fenazonpreparater Tror de er reseptfrie og, hvertfall i følge denne: http://www.nettsykehus.no/reseptfrie_legemidler.htm sida.. Endret 5. oktober 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Tuuusen takk. Kan ikke få nedsatt orden dette året også Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Tuuusen takk. Kan ikke få nedsatt orden dette året også Prøv du, krever full rapport over bivirkninger osv Bivirkninger: Vedvarende bruk av større doser kan gi hodepine ved seponering. Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme, økt mavesaftsekresjon. Syns ikke det akkurat hørtes positivt ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg