Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp hipp fucking hurra for meg, heldag i norsk imårra, gjett hvem som ikke engang har kjøpt norskboka jeg ha med? hele skolen skal ha skrivedag, ingen å låne av, ingen butikker oppe nå, ingen butikk åpner før 9(?) imårra tidlig, yey...

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Hipp hipp fucking hurra for meg, heldag i norsk imårra, gjett hvem som ikke engang har kjøpt norskboka jeg ha med? hele skolen skal ha skrivedag, ingen å låne av, ingen butikker oppe nå, ingen butikk åpner før 9(?) imårra tidlig, yey...

*HOST* snørr gørr slim spy *HOST*

 

Huffda, du er visst syk i morgen :p

Lenke til kommentar

Fenazon, Bundy!

 

EDIT:

 

http://www.felleskatalogen.no/default.asp?...DAB304732C5.asp

 

Reseptfrie legemidler

 

Mange av legemidlene som er omtalt i Medisinhåndboken, fås kjøpt på apotek uten resept. Disse er samlet i oversikten nedenfor, med unntak av enkelte preparater som kun brukes i sykehus o.l. (Apotekfremstilte legemidler, urter etc. er ikke omtalt i Medisinhåndboken.)

Preparatene er i oversikten inndelt etter hovedbruksområder tilsvarende klassifikasjonssystemet (ATC) i selve Felleskatalogen med nødvendige tilpasninger. Innenfor hver gruppe er preparatene ordnet alfabetisk. Preparatnavn, firmanavn og legemiddelformer er angitt.

En * foran preparatnavnet betyr at legemidlet egentlig er reseptbelagt, men at en legemiddelform, styrke eller enkelte pakningsstørrelser kan kjøpes uten resept. Se for øvrig preparatomtalen.

 

Fenazonpreparater

 

Tror de er reseptfrie og, hvertfall i følge denne:

 

http://www.nettsykehus.no/reseptfrie_legemidler.htm

 

sida..

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Tuuusen takk. Kan ikke få nedsatt orden dette året også :p

Prøv du, krever full rapport over bivirkninger osv :)

 

 

 

Bivirkninger: Vedvarende bruk av større doser kan gi hodepine ved seponering. Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme, økt mavesaftsekresjon.

 

Syns ikke det akkurat hørtes positivt ut..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...