Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 @kd, har de jeg og, dritkule.. =) tre stk spleisa på en 6pack, så det ble ikke dyrt på hver heller. btw W T F!?!?! vi var da aldri så slemme når vi gikk på barneskolen.. Endelig kan jeg si det: Ungdommen nå til dags altså! Kan ikke huske å ha gjort så mye ugagn jeg, var jo ikke noe poeng i det! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jo!(: Hvorfor er jeg teit? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 hømm i dag fikk jeg noe jeg tro jeg må tolke som triste nyheter , statens innkrevingssentral her gitt meg pålegg om utleggstrekk i trygd , dvs di trekker 700 kr i måneden i trygda mi på 2500 , og jeg ikke helt hvorfår , jeg har ikke noe utestående regning eller bøter som jeg vet om , må neste ringe di i morgen og finne ut hva di tuller med Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jo!(: Hvorfor er jeg teit? Det vet du godt selv!=) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det vet du godt selv!=) Jeg er en vinner Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 hømm det bare plutselig dukker opp hw.no fork i adresseboka og msm lista mi Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 hømm det bare plutselig dukker opp hw.no fork i adresseboka og msm lista mi Tja Din adresse er jo lett å få hansk på! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Faen, nå mistet jeg pil ned-knappen min. Og jeg som skal på trening og alt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Trenger du pil ned-knappen på trening? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjøpe iPod-sokker i stad. 19£ for 6 stk, de er geniale! Nå slipper jeg riper. De var litt dyre, men søte var de. De nitten punda hadde du spart deg hvis du hadde kjøpt en ordentlig spiller fra starten av. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Side du mistet pil ned knappen kan du ikke dra på trening? Uansett, en ting jeg har lurt på lenge, nård et heter førstkommende fredag, blir det da: andrekommende fredag tredjekommende fredag fjerdekommende fredag? Har lurt en stund på der! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror ikke Goophy trenger pil-knappen for å trene, men det kan jo hende han blir forsinket av å lete etter den. Eirikeb: Nei, det heter nok ikke det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 hømm det bare plutselig dukker opp hw.no fork i adresseboka og msm lista mi Tja Din adresse er jo lett å få hansk på! jo men jeg må jo svare ja på at kontakter skal kunne legge seg til , og dette er kontakter som bare dukker opp , det hender og at det dukker opp ukjente kontakter av og til Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 pøh, alle vet da at du trenger pil ned knappen på trening. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje den peker på det som skal trenes? Nei, lenger ned. Beina ja, det er riktig. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Du trenger pil ned om du skal på flytrening og skal ta av. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror ikke Goophy trenger pil-knappen for å trene, men det kan jo hende han blir forsinket av å lete etter den. Eirikeb: Nei, det heter nok ikke det. Men hva svarte heter det da?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hm, når jeg ser billige brett med brus/vann, har jeg vanskelig å kontrollere meg, så det ble 16 brett med Olden/Is-te fra Rimi (7 av bretta er mine) (ja, jeg syns Olden er godt).. Endret 5. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Marvil: jeg har samme problemet , sist det var billig pris på cola boxer ble det vel nermere 10 brett Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva kostet så denne herligheten Marvil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg