SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 fiendtlighet ja. Intet intelligent menneske ville synke så lavt som til fiendtlighet ved en liten bagatell som hvor man har røtter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er ikke det darkness| ( husker ikke nicket helt ) som er fra asia? eller har noen gener derifra? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ASIAN FTW! Jeg er IKKE asian da din fjert. Haha :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 fiendtlighet ja. Intet intelligent menneske ville synke så lavt som til fiendtlighet ved en liten bagatell som hvor man har røtter Så du ikke ordet fjert? Hva er du for et kjedelig menneske som aldri kan spøke? Hvorfor skal alt være så utrolig saklig hele tiden? Trodde det var det vi hadde real life for jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er ikke det darkness| ( husker ikke nicket helt ) som er fra asia? eller har noen gener derifra? schtimmt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 fiendtlighet ja. Intet intelligent menneske ville synke så lavt som til fiendtlighet ved en liten bagatell som hvor man har røtter Så du ikke ordet fjert? Hva er du for et kjedelig menneske som aldri kan spøke? Hvorfor skal alt være så utrolig saklig hele tiden? Trodde det var det vi hadde real life for jeg. Jeg kjente en penetrerende lukt av ironi. Den var fin. Skal jeg gi meg kanskje. Tenkte jeg bare skulle prøve å få AnAnAs litt mere irritert, men Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er ikke det darkness| ( husker ikke nicket helt ) som er fra asia? eller har noen gener derifra? schtimmt norsk takk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Schtimmt (tysk) = Stemmer (Norsk) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg tryna på sykkel og slo hodet Teh funney. Aldri sykle fort på hullet asfalt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du fortjente det. Du kom jo aldri i går. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 EYH! Jeg var skadd Jeg har hodesmerter! Sympatiii? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sympatiii? Nei! Jeg måtte spille alene med Iceman ffs! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei! Jeg måtte spille alene med Iceman ffs! Vel, vi kan spille idag da. For å gjøre det godt igjen... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Da var serveren online igjen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ARGH! får ikke til å animere. Da driter jeg i å animere resten av uka Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei! Jeg måtte spille alene med Iceman ffs! Vel, vi kan spille idag da. For å gjøre det godt igjen... Iceman skal ikke bli med. han skal spille battlefield med meg. Be gone! stragegijævler! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei! Jeg måtte spille alene med Iceman ffs! Vel, vi kan spille idag da. For å gjøre det godt igjen... Iceman skal ikke bli med. han skal spille battlefield med meg. Be gone! stragegijævler! Iceman er ikke her nå uansett søte deg! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ææh.. BF2 vil ikke funke Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Huff.... ble banka på skola i dag... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan banka? dytta i veggen eller grøfta liksom? eller bokstavlig talt banka så blodet spruta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg