Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så utrolig forbanna. Selv om de fleste jentene på jobben til typen har sett meg og VET at han har dame, sender de han flørtete nattameldinger. Det går virkelig utover nervene mine, jeg får så lyst til å slå inn trynet på dem. Kan de ikke skjønne at han er OPPTATT, og at det å sende nattameldinger er MIN jobb. FAENS HORER! :realmad:

 

Hater jenter som prøver seg på opptatte gutter... nå er det seks jenter som har prøvd seg på han og det bare fra jobben.

Knyttneve :love:

Lenke til kommentar
AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum?

Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte.

 

Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen.

Lenke til kommentar
AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum?

Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte.

 

Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen.

*pirke*

Har han nettopp fått nytt nr så har de neppe slått opp i tlf-katalogen ;)

Lenke til kommentar
AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum?

Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte.

 

Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen.

Utifra den grad av intelligens jeg merker i dine innlegg om denne saken, AnAnAs, kan jeg anta at du mener selv du er pen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...