b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum? Jau, det jeg også tenkte på Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 så det avhenger av øyet som ser om hvorvidt en person er smart eller dum da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hey ananas, neste gang de sender kjæresten din en god-natt melding, så sende melding tilbake om at "Jeg har skiftet nummer, mitt nye er 9.. .. ...". Finn en slask som du virkelig hater, og gi de nummeret til han Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hey ananas, neste gang de sender kjæresten din en god-natt melding, så sende melding tilbake om at "Jeg har skiftet nummer, mitt nye er 9.. .. ...". Finn en slask som du virkelig hater, og gi de nummeret til han Eller theas nr så kan hun se hva de skriver til han Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) ...eller mitt, så kan jeg få meg dame Hva passer best: Svart finbukse, hvite sko, hvite sokker Eller: Svart finbukse, hvite sko, svarte sokker ? Endret 5. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 ...eller mitt, så kan jeg få meg dame Nei, gi de mitt!! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ha! Har tjent 2000kr i dag. OG jeg skal få en Ipod nano av bestemor og bestefar Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er så utrolig forbanna. Selv om de fleste jentene på jobben til typen har sett meg og VET at han har dame, sender de han flørtete nattameldinger. Det går virkelig utover nervene mine, jeg får så lyst til å slå inn trynet på dem. Kan de ikke skjønne at han er OPPTATT, og at det å sende nattameldinger er MIN jobb. FAENS HORER! Hater jenter som prøver seg på opptatte gutter... nå er det seks jenter som har prøvd seg på han og det bare fra jobben. Knyttneve Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum? Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte. Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå er jeg skikkelig trøtt også! Sitter på united Party og har ikke sovet på 31 timer! Skal prøve og holder meg opp i 48 tim Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum? Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte. Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen. *pirke* Har han nettopp fått nytt nr så har de neppe slått opp i tlf-katalogen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Be gubben om å kjøpe noen dildo'er, evt. andre leketøy. Så kan han kaste de på trollene Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 *pirke* Har han nettopp fått nytt nr så har de neppe slått opp i tlf-katalogen På www.telefonkatalogen.no kommer både det nye og det gamle opp. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 AnAnAs: Er du klar over at du akkurat nå kalte stygg et synonym for smart og da indirekte pen et synonym for dum? Stygge jenter er vant til å jobbe for å få ting, og når det gjelder gutter må de jobbe ræva av seg. Dessuten må de stygge utvikle andre kvaliteter enn utseendet for å oppnå ting så kan godt hende de er supersmarte. Han har akkurat fått seg nytt nummer for å slippe nettopp dette, men tydeligvis er de så desp at de slår opp i telefonkatalogen. Utifra den grad av intelligens jeg merker i dine innlegg om denne saken, AnAnAs, kan jeg anta at du mener selv du er pen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 *pirke* Har han nettopp fått nytt nr så har de neppe slått opp i tlf-katalogen På www.telefonkatalogen.no kommer både det nye og det gamle opp. Findexia ja...:\ Ring findexia kunde-tlf og be de fjerne gammle nr. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er det nokon som har eit godt synonym for ordet kulinarisk? Endret 5. oktober 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Utifra den grad av intelligens jeg merker i dine innlegg om denne saken, AnAnAs, kan jeg anta at du mener selv du er pen? Jeg synes absolutt ikke jeg er pen, men alle er pene i forhold til de jentene. Dessuten er jeg veldig intelligent så. Endret 5. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Utifra den grad av intelligens jeg merker i dine innlegg om denne saken, AnAnAs, kan jeg anta at du mener selv du er pen? Jeg synes absolutt ikke jeg er pen, men alle er pene i forhold til de jentene. Dessuten er jeg veldig intelligent så. Du er da pen ASIAN FTW! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ASIAN FTW! Jeg er IKKE asian da din fjert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg