Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis vi bare spiller litt over "slik at vi kan høre det selv" så blir vi kasta ut :lol:

 

Folk ligger og sover i samme hallen... De skulle heller hatt soveplass i garderobene elns... jaja.

Er slikt i år at vi får spille så høyt vi vil..

For å mimre tilbake til de skikkelige datapartyene..

 

Jeg skal foresten delta i en Duke Nuken 3D compo straks.

Lenke til kommentar

Nekrosauen er den einaste norske sauen som ikkje er vegetarianar. Den er ein relativt ny type sau, avla fram av heilnorske svartmetallarar som er lei av den vegetarianske livsstil dei må leva siden dei ikkje tåler vanleg ikkje-satanisk kjøt. Vanlegvis må svartmetallarar og satanistar spise kjøt som er frosse i botnen til ein kald og fiskedaud fjord i minst 666 år. Dette seier seg sjølv at det er noko problematisk i lengda. Men no kan altså satanisk sauekjøt kjøpast over disk i dei større byane. Metal-Noreg er evig takknemlege.

 

Heile bestanden av nekrosau har vorte avla fram av ein liten bestand forvilla sauar som blei funne i urskogen Grakskihr, rett sør frå Bastardstranda...orsak, eg meinar sjøvsagt Brastadstranda. Desse sauane var så forvilla at dei hadde gått seg bort ifrå Gud og blei dermed bortkomne sauar, noko som gjorde at dei ikkje lengre var heilage skapningar i Guds auge. Dei blei funne av den lokale sataniske turentusiasten Håkon Grutlasson som såg potensialet i godt satanisk kjøt.

 

Håkon Grutlasson reiste landet rundt og fant andre bortkomne dyr som kyr, høns og enkelte moskusoksar. Av desse dyra blei det avla fram nye sataniske dyr som månekua, vinterkjuklingen og norsk grim-moskus. Sistnevnte har vist seg å dessverre vere veldig vanskelig å satanifiserast, sidan dei er så godlynte av natur til tross for sin bortkommenheit. Dette gjer kjøtet veldig dyrt og kun dei mest fremgangsrike svartmetallarar som Darkthrone kan unne seg slike sataniske delikatesser.

Lenke til kommentar

Dette stemmer, Glint.

 

Eg må si at eg ble litt overaska over all info.

 

Eg kan då fortsette på grim-bandene, som igjen spis fersk necrosau.

 

Necrosauen har altså satt igang ein massiv bølge av black metall. Ein kan si at the Codex Necro, som dei fleste kjennar til, er eit stykke necrosau fra Indre Østfold. Det er altså dei sauane her, som har inspirert til albumane. Det er da forståelig, ettersom at ein ikkje kan kalle noreg, noreg uten necrosau. Ein tør da ikkje å vandalisere for necrosauen. Den har ein stor makt over åndene våres.

 

Eit anna eksempel på necrosau.

 

Eit band. Som har blitt necrofisert av eit stykke necrosau. Det er da eit mesterstykke av eit album, også. Like necro som eit støvel i skogen, eller Arne Brimi på hardppronofilmen "endless squirting". Høyras herleg ut? Dette albumet er då Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas. Eit meisterstykke, uten like. Eit anna eksempel er Aura Noir - The Merciless. Herleg. Dei har alle sniffa necrosau. Eg skjønnar dei godt.

 

Dette er ein av de meir necro:

STS%20501E.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...