Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lite aktivitet de siste 5 timene?

Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! :cool: Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^

Skal vi det :dontgetit:

 

Ja det skal vi :blush:

Nei, det skal dere ikke.

Du skal spille battlefield med meg.

Shush! Iceman liker deg ikke! :p Du spammer for mye.

 

 

Nei, han skal spille mot meg han.. Men du kan jo bli med du også. =D

Lenke til kommentar
lite aktivitet de siste 5 timene?

Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! :cool: Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^

Skal vi det :dontgetit:

 

Ja det skal vi :blush:

Nei, det skal dere ikke.

Du skal spille battlefield med meg.

Finner ikke den serveren du spiller på jeg...

Dessuten kom 1.03 patchen til BF2 i dag, så jeg skal gå opp i rank alt for enkelt etter at jeg har spilt ferdig med Tonio..

Lenke til kommentar
lite aktivitet de siste 5 timene?

Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! :cool: Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^

Skal vi det :dontgetit:

 

Ja det skal vi :blush:

Nei, det skal dere ikke.

Du skal spille battlefield med meg.

Finner ikke den serveren du spiller på jeg...

Dessuten kom 1.03 patchen til BF2 i dag, så jeg skal gå opp i rank alt for enkelt etter at jeg har spilt ferdig med Tonio..

og lest eventyr..Altså kan du vente til i morgen!=)

Lenke til kommentar
lite aktivitet de siste 5 timene?

Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! :cool: Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^

Skal vi det :dontgetit:

 

Ja det skal vi :blush:

Nei, det skal dere ikke.

Du skal spille battlefield med meg.

Finner ikke den serveren du spiller på jeg...

Dessuten kom 1.03 patchen til BF2 i dag, så jeg skal gå opp i rank alt for enkelt etter at jeg har spilt ferdig med Tonio..

og lest eventyr..Altså kan du vente til i morgen!=)

Stemmer det, du skal få høre starten på eventyret om osten Trygve :wee:

Men i morgen stikker jeg sannsynligvis på "bytte kabbis og spille BF2 til jeg spyr" LAN...

 

EDIT: STP: liker å være dum jeg :wee:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli irritert. SKal lage en simpel webside, men blir aldri enig med meg selv om størrelser. Noen skrullinger har bare 1024x oppløsning. Da må lengste bilde bli snaut 700px. Men på de tøffingene som har 1600x vil jo 700 bare dekke halve skjermen :hrmm:

 

:hmm:

Drit i skrullingene! ;)

 

Enig med deg i at SO fungerer som dump-space for alt jeg ønsker å si til noen.

 

Lurer litt på hvorfor jeg ikke blir trøtt om kvelden lenger. Stod opp 06:40 i dag, og er ikke særlig trøtt enda. Sånn har det vært en stund nå, må tvinge meg selv i seng. Vil være trøtt om kvelden!

Lenke til kommentar

Eg er ein sau og to kyr.

 

Dei er flotte dyr. De som beitar på ødemarken, der ikkje ein mann har urinert, eingong.

Sauane kan deles opp i ein, eller fleire gruppar. Dei kaller vi necrosauar, med smalahove, og kun sauar. Eg vil påstå at eins hjerne smaker utmerket med ein dæsj kuruke.

 

Necrosauen har ein tendens til å tenne på børstemark for å ha det gøy. Det er ikkje bra. Den likar å se børstemarken vri seg i endelaus smerte. Ein annan tendens, er at den har to føttar, ein skinnjakke og tre naglebeltar. Heftige saker. Smalahovet er eit black metall uttrykk. Ein er necro, så er man smalahove. Det er digge saker. Ein må prøve det.

 

Kun sauer er ein undergruppe. Den er ein særdeles undertrykket gruppe. Ein vil kalle den ødelagt av tre grunnar:

- Kasteball

- Spasmesyken

- Kveldskos

 

Børstemark.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...