wewwen Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 slår ikke min meg: det er 5000 gang jeg sier det! bror min: du sier altid at jeg sier det så mange ganger, det var maks 20!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ahh, jeg er utrolig fornøyd. Har endelig fått innredet en hybel. Stort fint rom, eget bad, badstu og kjøleskap. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ingen slår broren min uansett *Vi zapper gjennom kanalene, og kommer over Animal Planet* *Teite aper på skjermen* Brodern: Haha, se på slektningene dine. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) haha EDIT: Da tar jeg natten og pakker ned dataen... Skal ha den med på skolen i morgen *(brukerden"utdaterte")Tapåallesammen* Endret 4. oktober 2005 av askogli Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Dere er jo i samme slekt, så du mener han er dum?? Det er velkjent fakta at søsken er dummere enn man selv er. ALLTID! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nye øreplugger http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...ory=HEA+Walkman Kostet den nette sum av 449,- Koss the pluggene mine mistet jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 rundstykke med kyllingfileet og ost i toast hjernet var digg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror jeg skal spille litt mere farcry snart. Var et koselig spill faktisk =) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Pøh! BF2 med patch ftw Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå ligger kjæresten og sover i sengen min. Er ikke helt i sovehumør enda, så sitter her og daffer... men får sikkert ikke sove når jeg går ned heller, så utrolig høyt som han snorker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 :!: Vær glad han ikke er som meg. Jeg snorker, prater, synger osv i senga hender jeg går i søvne, men det er veldig ofte jeg jabber ( boxer ) ut i lufta i søvne Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skal man med kjæreste når man har Alesis Andromeda? "Gojenta" mi Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 SirMaximus; Spørsmål. Når kan jeg regne med at jeg kan se dere spille live her i byen? (Hamar) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Øøh... aner ikke. Når noen fikser jobb Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Herregud, no frista det ufattelig mykje med ei kald pils. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Herregud, no frista det ufattelig mykje med ei kald pils. Agreed. And a little sip of some good vodka. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 lite aktivitet de siste 5 timene? Gjør matte nå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 lite aktivitet de siste 5 timene? Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 lite aktivitet de siste 5 timene? Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^ Skal vi det Ja det skal vi Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 lite aktivitet de siste 5 timene? Det er sånt som skjer når jeg bruker all min tid til å vinne over folk i WC3 vettu! Når Knut Erik kommer tilbake skal jeg, Iceman og han spille mot hverandre (Eller, 1vs2). ^^ Skal vi det Ja det skal vi Nei, det skal dere ikke. Du skal spille battlefield med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg