Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig Lucky PIG! Venter til det kommer et mirror på bf.no jeg Hastigheten blir bare dårligere for vært minutt Begynnte på 60 bk/s å ligger på 30 kb/s nå.... Er visst mange som prøver å laste ned fra Battlefield.no. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Åååå, jeg vil også sove! Dessverre har jeg, glup som jeg er, utsatt en teit novelleanalyse til natta før den skal leveres inn. Go me. Jeg elsker signaturen din Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Et lite dilemma her. mamma steiker kyllingfileet, med ris og grønnsaker. Skal jeg: A: dra ned på butikken å kjøpe hvitløks-brød? B: Bli hjemme og drite i det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Er visst mange som prøver å laste ned fra Battlefield.no. Ferdig patchet jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Trenger svar snarest mulig Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Et lite dilemma her. mamma steiker kyllingfileet, med ris og grønnsaker.Skal jeg: A: dra ned på butikken å kjøpe hvitløks-brød? B: Bli hjemme og drite i det? <barnslig mode> Gjør begge! Gå ned til butikken kjøp det. Kom og drit i det. </barnslig mode> Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Oh and btw... BF2 Patch 1.03 Mirror@TPB Bare 16m igjen Endret 4. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tok litt pk på veien ned til butikken jeg da. selv om det ikke er så mange gode spots. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tok litt pk på veien ned til butikken jeg da. selv om det ikke er så mange gode spots. Pk = Painkiller ? Spots = ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tok litt pk på veien ned til butikken jeg da. selv om det ikke er så mange gode spots. Pk = Painkiller ? Spots = ? Det er noe hoppegreier... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Parkeur antar jeg. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Torrent Ozelot Endret 4. oktober 2005 av izoren Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tok litt pk på veien ned til butikken jeg da. selv om det ikke er så mange gode spots. Pk = Painkiller ? Spots = ? Det er noe hoppegreier... Parkour heter det. Ikke mobb Blei noen rare blikk på meg på veien :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 'Parkour' eier, så noe fjortisdotter som drev på med det fjaset ved et gjerde i byen idag. Så barsk som jeg er tok jeg løpefart og en sidelengs salto-greie over. De lurte på om jeg var proff 'parkour'-fyr og ville ha autografen min... For første gang i livet mitt sa jeg faktisk 'lol @ u'. Turn ftw! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå så jeg en admin med liite innlegg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Uff... livet er ikke lett! Det at livet er så lett å forstå, er ikke lett å forstå. Nervevrak på grunn av kommende oppkjøring Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fy faen som jeg eier i WC3! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Du har mindre Ja også? Men han er admin. "I was liek WTF?!" EDIT: Beklager det over her. Intern spøk med meg og en kompis EDIT2: God natt. Endret 4. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 'Parkour' eier, så noe fjortisdotter som drev på med det fjaset ved et gjerde i byen idag.Så barsk som jeg er tok jeg løpefart og en sidelengs salto-greie over. De lurte på om jeg var proff 'parkour'-fyr og ville ha autografen min... For første gang i livet mitt sa jeg faktisk 'lol @ u'. Turn ftw! :!: Jeg kan bare forlengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg