TLZ Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Naa har jeg kjoept iPod Nano, og den har KLIKKA!! ARGH. Min iPod er sånn at jeg gjerne må vente noen minutter før den greier å koble til. (Mellom tiden fryser explorer, iTunes og andre programmer som er "tilkoblet" ipoden). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg startet den opp, og kobla den til PCen. Så klikka den på bildet hvor jeg skal velge språk. Ingen ting fungerer. Jaja, får vel traske bortover til Apple Store med den igjen. Endret 4. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg startet den opp, og kobla den til PCen. Så klikka den på bildet hvor jeg skal velge språk. Ingen ting fungerer. Jaja, får vel traske bortover til Apple Store med den igjen. Du glemte å skrive om æ,ø og å. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg startet den opp, og kobla den til PCen. Så klikka den på bildet hvor jeg skal velge språk. Ingen ting fungerer. Jaja, får vel traske bortover til Apple Store med den igjen. Du glemte å skrive om æ,ø og å. Busted!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, jeg sitter på laptopen på rommet mitt atm. Den har norsk tastatur. Sitter jeg på Apple Store, TVen på rommet eller på en internettcafé, så har jeg engelsk tastatur. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kozer meg med the 70 show på tv2, mens eg daffer foraen dataen Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg startet den opp, og kobla den til PCen. Så klikka den på bildet hvor jeg skal velge språk. Ingen ting fungerer. Jaja, får vel traske bortover til Apple Store med den igjen. hm.. kjørte du den install cd'n først da? hadde en kompis som plagdes med at den klikka fordi han ikke leste bruksanvisninga og plugga den i først. du kan jo laste ned ipod updater å prøve reformatere den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Problemet er at jeg ikke har adminrettigheter på PCen, dette er nemlig skolens laptop (som jeg leier). Jeg kan jo få adminrettigheter hvis jeg vil, men har lite lyst til å bli busted... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 ja for man må nå hvertfall "innstallere" selve ipod'n første gang man bruker den. LES BRUKSANVISNIGA! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Duste folk Han tørte jo ingen triks. Kjedelige folk jeg har her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) ja for man må nå hvertfall "innstallere" selve ipod'n første gang man bruker den. LES BRUKSANVISNIGA! Jeg er ikke helt idiot heller da. For det første trengs det kun for å benytte den sammen med iTunes, det fungerer fint å benytte den som en ekstern disk uten å installere den. For det andre har jeg både iTunes- og iPod-programvare installert. Endret 4. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er ikke helt idiot heller da. For det første trengs det kun for å benytte den sammen med iTunes, det fungerer fint å benytte den som en ekstern disk uten å installere den. For det andre har jeg både iTunes- og iPod-programvare installert. du sa nettopp at du ikke hadde adm rettigheter, det tolket jeg jo selvsagt som at du ikke fikk innstallert noen programmer.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er installert fra skolens side. Jeg kan ikke installere noe utover det. </support> Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig Lucky PIG!!! Venter til det kommer et mirror på bf.no jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 På tide å begynne med lekser.. *sette på David Hasselhoff cden min* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 ah, digg med bare to dager skole denne uka.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er installert fra skolens side. Jeg kan ikke installere noe utover det. </support> ok, vet ikke om du har gjort dette da, men jeg tror det er no install skit du som må gjøres på selve ipod'n ikke bare maskinen første gang du bruker den. men det ahr du sikkert gjort da. [/masing] Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig Lucky PIG! Venter til det kommer et mirror på bf.no jeg Hastigheten blir bare dårligere for vært minutt Begynnte på 60 bk/s å ligger på 30 kb/s nå.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvilken port brukes til remote desktop ? Er det 80 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg