Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg startet den opp, og kobla den til PCen. Så klikka den på bildet hvor jeg skal velge språk. Ingen ting fungerer. Jaja, får vel traske bortover til Apple Store med den igjen. :(

hm.. kjørte du den install cd'n først da? hadde en kompis som plagdes med at den klikka fordi han ikke leste bruksanvisninga og plugga den i først.

du kan jo laste ned ipod updater å prøve reformatere den.

Lenke til kommentar
ja for man må nå hvertfall "innstallere" selve ipod'n første gang man bruker den. LES BRUKSANVISNIGA!

Jeg er ikke helt idiot heller da. For det første trengs det kun for å benytte den sammen med iTunes, det fungerer fint å benytte den som en ekstern disk uten å installere den. For det andre har jeg både iTunes- og iPod-programvare installert.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt idiot heller da. For det første trengs det kun for å benytte den sammen med iTunes, det fungerer fint å benytte den som en ekstern disk uten å installere den. For det andre har jeg både iTunes- og iPod-programvare installert.

du sa nettopp at du ikke hadde adm rettigheter, det tolket jeg jo selvsagt som at du ikke fikk innstallert noen programmer..

Lenke til kommentar
Det er installert fra skolens side. Jeg kan ikke installere noe utover det.

</support>

ok, vet ikke om du har gjort dette da, men jeg tror det er no install skit du som må gjøres på selve ipod'n ikke bare maskinen første gang du bruker den. men det ahr du sikkert gjort da.

[/masing]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...