Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 iTunes sorterer musikk for deg. Hurra for iTunes! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 En person med halv hjerne klarer å sortere sine egne album i sin egen rekkefølge, da denne personen med halv hjerne kjøper seg cd'er og LP'er i stedet for mp3 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 iTunes sorterer musikk for deg. Hurra for iTunes! Men den sletter ikke musikk jeg ikke vil ha. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan dere slutte med det "ta på" opplegget? det er oppbrukt. Faar jeg ta paa deg? Godt mulig det er oppbrukt, men det er fortsatt like bra. neinei vil du ha barnet mitt er den nye moten O.o Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 iTunes sorterer musikk for deg. Hurra for iTunes! Okei?!? Visste ikke det... har itunes 5.0.0, har ikke lasta ned 5.0.1 (hvis det var det den nye heter) Men, hvordan ordner iTunes musikken for deg da? Forklar meg ååhh store mester Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 En person med halv hjerne klarer å sortere sine egne album i sin egen rekkefølge, da denne personen med halv hjerne kjøper seg cd'er og LP'er i stedet for mp3 Slutt å snakk om deg selv (på en eller annen måte virket den morsom ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ctl+, -> Avansert -> Kryss av 'Organiser iTunes music-mappen'. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Im infected http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307258 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvordan klarer folk det. fUzZy^ f.eks.. Jeg tror ikke jeg hadde klart å få virus hvis jeg hadde lagt det inn selv engang jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er ikke så vanskelig da, får en en link av en god venn f. eks. tenker en ikke alltid over det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har fått sånne linker fra venner både på engelsk og norsk jeg. åpna dem har jeg også gjort, men jeg har ikke fått noe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Også kan det jo ikke skje deg, for du er perfekt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 *kosepå linux* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Bare idioter som bruker MSN Messenger Plus!, Internet Explorer og bonzi buddy som får virus. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Bare idioter som bruker MSN Messenger Plus!, Internet Explorer og bonzi buddy som får virus. MSN Plus er best De sier at MSN er verst rammet. Det er jo fordi det er flest som bruker det... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bruker Messenger Plus! som en helt jeg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ctl+, -> Avansert -> Kryss av 'Organiser iTunes music-mappen'. Fant det, den stod på den... Ville no at iTunes skulle ordne musikken i musikk mappen min jeg da, men... Endret 4. oktober 2005 av askogli Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ville no at iTunes skulle ordne musikken i musikk mappen min jeg da, men... Om du trykker Ctl+, for å så gå inn på avansert, før du til slutt krysser av Organiser iTunes music-mappen er det nettopp det som skjer. Og det er norsk.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som vet betydningen av ".no/ .com/ .org" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg