Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fetta, mistet strømmen, og nå funker ikke min 30" LCD lenger Må vel bruke den gamle stygge CRT'en nå :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Snart skal jeg ut Skal få med en på pk. eller prøve triks ihvertfall. Bare han ikke begynner med : "Nei, det klarer jeg ikke", før han i det heletatt har prøvd. :\ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Snart skal jeg ut Skal få med en på pk. eller prøve triks ihvertfall.Bare han ikke begynner med : "Nei, det klarer jeg ikke", før han i det heletatt har prøvd. :\ I så fall er det bare å rope; "prøv din j*vla tøs" rett i øret hans. Gof morden. Da blir det nesquick frokostblanding. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ny melding fra trådløse meg Nå befinner jeg meg i Sofienbergparken å surfer på et av de magne usikrete nettverkene. Men Telenor de vil ha penger for det Takk gud for uvitende hjemmebrukere. 10% batteri igjen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Naa er jeg i Apple Store i Regent Street i London. Dritkul butikk! Gleder meg til Eplebutikken aapner i Oslo. Endret 4. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Naa er jeg i Apple Store i Regent Street i London. Dritkul butikk! Gleder meg til Epebutikken aapner i Oslo. Rent bortsett fra at vi foretrekker PC, så blir det festlig det ja *Tomt for batteri* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Snart skal jeg ut Skal få med en på pk. eller prøve triks ihvertfall.Bare han ikke begynner med : "Nei, det klarer jeg ikke", før han i det heletatt har prøvd. :\ I så fall er det bare å rope; "prøv din j*vla tøs" rett i øret hans. Gof morden. Da blir det nesquick frokostblanding. :!: Will do. Jeg fant ut i går at jeg sliter med å "tørre" å komme over gjerder i stor fart om de er høyere enn over magen min Jeg er feig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Naa er jeg i Apple Store i Regent Street i London. Dritkul butikk! Gleder meg til Eplebutikken aapner i Oslo. Det er vel to eple-butikker i Oslo nå? En ved Vika og en ullevål. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Klarte underbar i går da Tomat-Ulf :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har sett mange steder i oslo som selger epler jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har sett mange steder i oslo som selger epler jeg Serioest? Faar jeg ta paa deg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Klarte underbar i går da Tomat-Ulf :!: Yea! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Den klarer vel du lett som en plett Tomat Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har sett mange steder i oslo som selger epler jeg Serioest? Faar jeg ta paa deg? Ja, hvorfor ikke. Bare å strekke arma det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan dere slutte med det "ta på" opplegget? det er oppbrukt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 å kalle ting oppbrukt er oppbrukt Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hurra hurra Tok førerprøven i dag, sto med glans. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 "hehe" morsom du Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan dere slutte med det "ta på" opplegget? det er oppbrukt. Faar jeg ta paa deg? Godt mulig det er oppbrukt, men det er fortsatt like bra. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 I så fall er det bare å rope; "prøv din j*vla tøs" rett i øret hans. Du får det til å høre ille ut! I natt var jeg våken til fire, og nå er alle bildene mine sortert. Hadde bare musikken min vært sortert også så hadde alt vært perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg