b-real Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hopper i køya. FarCry var fun. Skal forsette i morgen vil jeg tro Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Åååå, jeg vil også sove! Dessverre har jeg, glup som jeg er, utsatt en teit novelleanalyse til natta før den skal leveres inn. Go me. vakke no glimrende ide å gjøre det med prosjektoppgaven i psykologi heller gitt. Men dropper forelesningene imårra og gjør resten da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Morn! Da var jeg oppe og klar (?) til skole. Matte og produktmodellering i dag. morro... Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Prøve i Krl og rett etter skulen skal vi reise på fjellet med presten(konfen) weeee Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 god morgen nerder Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva med oss andre? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hey folks! Nå sitter jeg i Adobes kontorlokaler i Oslo. Her er det kurs i avansert videoredigering i Premiere Pro Og jaggu dukka det ikke opp et trådløst nett her gitt. Yay for Zepto med innebygd wlan Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Åhh, Kenneth I will be there!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva med oss andre? dere kan ta en bolle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er sulten :\ *fikse taco* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er sulten :\ *fikse taco* på denne tiden av døgnet ??? ! jaja , jeg skal fikse huset Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fans horedritfanskap også...her prøver jeg og få skjønnhetssøvnen min og hva før jeg? Jo jeg får gravemaskiner med trykkborr-ting som står 20 meter fra huset vårt og jobber kl 1000 om morran...greit at de graver men FAN HELLER! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er sulten :\ *fikse taco* på denne tiden av døgnet ? ! jaja , jeg skal fikse huset klart det :!: Hadde igjen fra i går. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fans horedritfanskap også...her prøver jeg og få skjønnhetssøvnen min og hva før jeg? Jo jeg får gravemaskiner med trykkborr-ting som står 20 meter fra huset vårt og jobber kl 1000 om morran...greit at de graver men FAN HELLER! må du slutte og klage du kan jo kreve en alternativ boplass hvist det plager det extremt mye , vet i vertfal at man kan få sånt når det er graving og sånt på natten bare si at du jobber nattevakt og må sove på dagen kan det jo være at noen sender deg vekk på alternativ bo plass Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm vi har høstferie her i Bergen Skole, stakkers dere :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har da høstferie her også.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hehehe jeg så akkurat The Cigarette-Smoking Man fra the xfiles i en dokumentar på dicovery sciens , ( http://imdb.com/name/nm0205657/ ) han var programmleder for et konspirsjons teori program EDIT: fant og ut at han har vert HOST for dette så ironist , med tanke på hans største rolle Endret 4. oktober 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gleder meg, i helger (Lørdag) blir eg 18, og viss alt går bra har eg lappen på Mandag Gruer meg noe sykt til oppkjøringen... I dag skal eg spille litt BF2, laste ned noen filmer..., spille noe annet :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gleder meg, i helger (Lørdag) blir eg 18, og viss alt går bra har eg lappen på Mandag Gruer meg noe sykt til oppkjøringen... I dag skal eg spille litt BF2, Kjøpe noen filmer..., spille noe annet :!: Fixed* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gleder meg, i helga (Lørdag) blir eg 18, og hvis alt går bra har eg lappen på Mandag Gruer meg noe sykt til oppkjøringen... I dag skal eg spille litt BF2, kjøpe noen filmer..., spille noe annet :!: Fixed^2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg