phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 blah....tida går så sakte...lalalala blah....tida går så FORT!...lalalala er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem. Hvilken jobb har du? jobber som grafisk designer i ei avis.. kom hjem fire da, men tida går så fort når man plages emd data'n. har faktisk sotte forran maskinen helt siden jeg kom hjem! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det har vel pågått noen uker, regner med det var spisefortyrrelse. Men i går sa hun at hun begynte å hoste små mengder blod.. Noe jeg ikke klarer å putte i noen sammenheng. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis hun ikke spiser og f.eks spyr og slikt så fucker man jo kroppen sin.. skal ikke se bortifra at det kan være det. eller så tygger hun for mye glassbråt. typisk jenter uansett. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Håper du kan hjelpe henne til å finne en løsning da! Går og legger meg, skole i morgen som alltid. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå skal jeg faenmeg sove. Zzzzz. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk Phax, b|real, ZLatzman osv. Får jeg ikke snakka henne til fornuft i morra ringer jeg og hører litt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg er trøtt Legg deg du. Selv tror jeg at jeg tar en runde med San Andreas. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Svamp! SO4: Mange quitter :/ Kom selv tilbake idag, etter å frivillig vært på en 2 ukers ferie, vurdere sterkt en til Ja, dumt at Steffy, Fredrik og ØB ga seg Blir mye mindre gøy her nå. Men man får gjøre det beste utav det Nå har jeg vært og spist pizza, og jeg har sett halve Meet the Fockers, og jeg har lånt med meg Allo Allo, sesong 1 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 It is I, Leclere. (sp?) Listen carefully for I will say this only once. Gud, jeg elsker Allo allo. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 nå tar jeg kvelden og.. btw salma hayek @ after the sunset = Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 It is I, Leclere. (sp?)Listen carefully for I will say this only once. Gud, jeg elsker Allo allo. Allo Allo på play.com Skal begynne å se litt i morgen, men nå er det straks sengetid. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Åååå, jeg vil også sove! Dessverre har jeg, glup som jeg er, utsatt en teit novelleanalyse til natta før den skal leveres inn. Go me. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg går å legger meg, skal bare poste litt i Film/tv... God natt folkens Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nattings. Skal se Gangs of New York og proppe i meg e-stoffer jeg :wub: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da ble det natt... Sov godt alle sammen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da var det natta her og, skal bare pusse tenner og se litt på tv nå Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg elsker svart kaffe. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, Men jeg kan ikke si jeg skjønner hva denne tråden er godt, skjønte liksom ikke poengtet? Noen som vil lage en forklaring som ligger klar for meg i morra når jeg våkner, (uff se på klokken "03:19",) i 4 tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg