thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegget mitt. lol. noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy. Endret 3. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol. noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy. Godt du dobbeltposter for å understreke poenget. Men det skal være mulig å få kjøpt sånne adaptere. Den jeg har er rimelig universal iallefall. Elkjøp er redningen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 blah....tida går så sakte...lalalala Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ahh tiden går saktere her! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 *legge seg* Har lastet ned masse south park i dag også Men nå er det rett før jeg sovner på testaturet her. God natt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Elling=Bra Woo'et du for hele salen da hun sa Hønefoss? Gjorde ikke det gitt, tenkte ikke på det en gang. Men det var sinnsykt morsomt når han satt i den sofaen og så ut som en unge. :!: I better hit the køya. Skal opp tidlig i morgen på kurs. Nerder går på skole i ferien Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Elling=Bra Woo'et du for hele salen da hun sa Hønefoss? Gjorde ikke det gitt, tenkte ikke på det en gang. Du burde aldri komme i nærheten av meg igjen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol. noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy. Godt du dobbeltposter for å understreke poenget. Men det skal være mulig å få kjøpt sånne adaptere. Den jeg har er rimelig universal iallefall. Elkjøp er redningen! ja ikkesant. mente ikke å dobbeltposte da men får sjekke elkjip. den skal ihvertfall ha 133mA. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har bestemt meg for å ommøblere i natt.. Men finner ikke ut hvordan jeg vil ha det :/ Endret 3. oktober 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg skal legge meg om 17 minutter. Edit: Og så må jeg bestemme meg om jeg skal se 'Man With The Screaming Brain' eller 'Prison Break S01E07' til frokost imorgen. Endret 3. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol. noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy. Godt du dobbeltposter for å understreke poenget. Men det skal være mulig å få kjøpt sånne adaptere. Den jeg har er rimelig universal iallefall. Elkjøp er redningen! ja ikkesant. mente ikke å dobbeltposte da men får sjekke elkjip. den skal ihvertfall ha 133mA. lag en engen thread... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jobber enda? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kjeder meg. kan like så godt køye.. god natt Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 blah....tida går så sakte...lalalala blah....tida går så FORT!...lalalala er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Syndromer: Skjelver, besvimer daglig, hoster litt blod Er jævla bekymret for en nær. Personen nekter å oppsøke lege. Jeg er den eneste personen vil snakke med ang. problemet. Jeg prøver å støtte personen så mye jeg kan men det hjelper lite mot poblemene, bortsett fra at personen føler seg bedre psykisk. Noen hint om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.doktoronline.no/section/nosecti...ction=frontpage Prøv å søk litt der, eller på andre nettsteder. Det finnes også personer du kan spørre der. Hvis du klarer å komme med en eller annen skummel diagnose vil dette kanskje få personen til å oppsøke lege? Er det noen som vet om bedre nettsteder? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Syndromer: Skjelver, besvimer daglig, hoster litt blod Er jævla bekymret for en nær. Personen nekter å oppsøke lege. Jeg er den eneste personen vil snakke med ang. problemet. Jeg prøver å støtte personen så mye jeg kan men det hjelper lite mot poblemene, bortsett fra at personen føler seg bedre psykisk. Noen hint om hva jeg kan gjøre? Ring en lege og spør hva du kan gjøre. Om så er legevakta.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 siden personen nekter å oppsøke lege tipper jeg spiseforstyrrelser eller no i den duren. tvangsfor kjerringa! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Syndromer: Skjelver, besvimer daglig, hoster litt blod Er jævla bekymret for en nær. Personen nekter å oppsøke lege. Jeg er den eneste personen vil snakke med ang. problemet. Jeg prøver å støtte personen så mye jeg kan men det hjelper lite mot poblemene, bortsett fra at personen føler seg bedre psykisk. Noen hint om hva jeg kan gjøre? Ring en lege og spør hva du kan gjøre. Om så er legevakta.. Ser nå at dette er mye bedre enn mitt forslag. Gjør det B|Real foreslår, jo fortere jo bedre! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 blah....tida går så sakte...lalalala blah....tida går så FORT!...lalalala er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem. Hvilken jobb har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg