Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har bare tre dager høstferie på denne møkkaplassen her HAHA hehe, vi har en hel uke, i fjor hadde vi 2 dager, men det var ikke litt det samme, så vi fikk heller en uke Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Audi ist sehr gut ja NEI! Audi henger i hop med VW, og er ett helvette og skru på! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 stfu, jeg har ikke høstferie engang. har dog fri hver mandag og annenhver torsdag da. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Audi ist sehr gut ja NEI! Audi henger i hop med VW, og er ett helvette og skru på! Din tiss, det blir en bil som du ikke trenger å skru så mye på... Viss jeg skal ha bil skal det være når jeg er 18, noe som jeg kan kjøre og som fungerer, jeg driter ikke ut penger for ett vrak som jeg ødelegger Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Audi ist sehr gut ja NEI! Audi henger i hop med VW, og er ett helvette og skru på! Skal jag röska dig i röven? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tror jeg skal sette meg ned å spille ut farcry når jeg kommer hjem Fant det på en cd jeg hadde liggende. Ante ikke at jeg hadde den en gang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) far cry er så jevlig digg spill fram til du kommer til innendørs levels'a. diggeste grafikken og miljø evar!1one hehe husker fra ifjor da det kom, så var jeg i et tårn i jungelen og snipa en kar fra over en kilometer unna, helt vill draw distance. Endret 3. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Audi ist sehr gut ja NEI! Audi henger i hop med VW, og er ett helvette og skru på! Skal jag röska dig i röven? Begynn og skru du, så forstår du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Diggest grafikk? LIEZ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 FarCry Jett om jeg ble lang i maska da jeg skiftet fra Geforce4 MX440 til 6800GT, og fyrte opp FarCry på nytt. Tror jeg satt å så på vannet i 10 minutter eller noe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har sittet og masturbert til F.E.A.R-demoen i snart en uke. FY FAEN for et rått spill. Beste fps-spill siden 1999? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Litt sånn som GeForce 2MX -> 6800 på Doom3 og HL2 for meg det vel. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Enig med LarsP her, sinnsykt fett spill. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Litt sånn som GeForce 2MX -> 6800 på Doom3 og HL2 for meg det vel. Beste oppgraderingen ever: Software -> Voodoo 2 12MB ^^ Jeg hadde gatas lengste e-penis da jeg skaffet meg 2 x 12MB Voodoo 2. BEST EVAHR! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har sittet og masturbert til F.E.A.R-demoen i snart en uke. FY FAEN for et rått spill. Beste fps-spill siden 1999? Har prøvd spillet i ca 2 min :!: skulle legge meg når jeg spillte, og skvatt når hu satans jenta gikk forbi :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har sittet og masturbert til F.E.A.R-demoen i snart en uke. FY FAEN for et rått spill. Beste fps-spill siden 1999? Har prøvd spillet i ca 2 min :!: skulle legge meg når jeg spillte, og skvatt når hu satans jenta gikk forbi :!: Spill videre du. Det tar heeeelt av. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Litt sånn som GeForce 2MX -> 6800 på Doom3 og HL2 for meg det vel. Beste oppgraderingen ever: Software -> Voodoo 2 12MB ^^ Jeg hadde gatas lengste e-penis da jeg skaffet meg 2 x 12MB Voodoo 2. BEST EVAHR! http://www.hardoverclock.org/pics/articles...ute_voodoo2.jpg Drev ikke med sånt den gangen jeg. Pappa ordna PC, så spilte jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Haha@Lars P :!: Elling=Bra Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Elling=Bra Woo'et du for hele salen da hun sa Hønefoss? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som så Dokument2? Ble så ekstremt provsert av "Loco"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg