Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ke? eyesocket? Perhaps you're not old enough, nor nasty enough... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke noe å legge skjul på det, Tonio du tar deg betraktelig mye bedre ut med den nye hårfargen! Gjorde seg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ke? eyesocket? Perhaps you're not old enough, nor nasty enough... Tell me. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ey! Dra ikke alle over en kam. Har faktisk akuratt fortært et laksemåltid så det så Søringer du liksom! Søring ja! HAH! E du norlænding du også? Ja, er det. Sortland. Vesterålen. IMO, no offence så var ikke tonio no bedre med rødt hår Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan tolket du det da? Jeg tenkte sånn, frysninger på ryggen pga av slibrige sjekkeopp linje fra han karen. men så er jo jeg gutt da, ikke lett å sette seg inn i den forskrudde surrelistiske tankegangen deres. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke noe å legge skjul på det, Tonio du tar deg betraktelig mye bedre ut med den nye hårfargen! Gjorde seg! Blir egentlig det samme som å si ''du var stygg før du farget håret''. Noe som egentlig ikke er sant. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ah, du har sikkert rett. Bare meg som klarer å lage drama av det meste. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ah, du har sikkert rett. Bare meg som klarer å lage drama av det meste. ja du er jo vår alles lille dramaqueen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ah, du har sikkert rett. Bare meg som klarer å lage drama av det meste. Dramaqueen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 IMO, no offence så var ikke tonio no bedre med rødt hår Huffda! Du er den første som har sagt det rett ut, selv om jeg vet at mange ikke liker det (på skolen). Synes det er bra å ikke bare høre de fine tingene, så jeg ikke blir for blærete. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ke? eyesocket? Perhaps you're not old enough, nor nasty enough... Tell me. Fortell da blei nyskjerrig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hilser fra London igjen! Jeg har vaert paa shoppingtur i dag, to par sko, to T-skjorter og tre gensere ble tilsammen litt under 100 pund (1200 kroner). Jeg elsker 70 %-salg! Naa skal jeg kjoepe iPod Nano paa Applestore (for oevrig en dritkul butikk). Endret 3. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Gohan: Du vil ikke vite, tro meg. Edit: http://sexylosers.com/223.html Endret 3. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Bare si det over pm ellerno. men ikke i detaljer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 IMO, no offence så var ikke tonio no bedre med rødt hår Huffda! Du er den første som har sagt det rett ut, selv om jeg vet at mange ikke liker det (på skolen). Synes det er bra å ikke bare høre de fine tingene, så jeg ikke blir for blærete. bedre å høre sannheten en å bare tie syns jeg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det ble gratis pizza på meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har egentlig Taco til middag i dag. men orka ikke, så jeg slapp. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det ble gratis pizza på meg. DET VAR MIN IDE JEG HAR RETT PÅ PROVISJON!! pizzaaaa.... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Du hater meg nå, phax? Endret 3. oktober 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 http://wookimus.net/~chewie/photos/2004-09/pizza-1.jpg Æsj, det så ekkelt ut. Skjønner meg ikke på folk som klarer å spise sånt shiiiit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg