b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 dåbbelvi ti eff jeg trodde de hadde fjerna fast reply her, men så var jeg bare ikke innlogga. endelig tilbake med windows under mine føtter! dææili! Congrats ^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Congrats ^^ Cheers mate, deilig å komme seg vekk fra linuxens ondskap. nå får jeg jo faktisk gjort litt her igjen! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tonio: Før så synes jeg du var "average", men nå som du har farget håret har du blitt så utrolig pen. Ser mer voksen ut også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tonio: Før så synes jeg du var "average", men nå som du har farget håret har du blitt så utrolig pen. Ser mer voksen ut også. og det var vel forumbruker nr 783 som har kommentertt at tånni har blit hottere! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!" Så tusen takk AnAnAs!=) Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!" Så tusen takk AnAnAs!=) Har jenter også hull?? dæven! *skynte seg inn i skapet igjen* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!" Så tusen takk AnAnAs!=) Tja, jeg er jo bifil, så hvem vet hva mine intensjoner er. ^^ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. Søringer altså ^^ Ey! Dra ikke alle over en kam. Har faktisk akuratt fortært et laksemåltid så det så Søringer du liksom! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har faktisk akuratt fortært et laksemåltid så det så Likte du det? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. Søringer altså ^^ E du norlænding du også? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!" Så tusen takk AnAnAs!=) Tja, jeg er jo bifil, så hvem vet hva mine intensjoner er. ^^ er småkvalm fra maten istad :\ men skal ut etterpå. MÅ klare dash eller monkey. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Satan så sulten jeg er. :/ B|Real: Laks er godt i de rette omgivelser. Dvs, loff og eggerøre. *tapå* Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 hm, bare jeg som ikke tolka innlegget til oPeq slik som ananas sier i RPP? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 hm, bare jeg som ikke tolka innlegget til oPeq slik som ananas sier i RPP? Hvordan tolket du det da? Jeg tolket det veldig sånn. Frysninger på ryggen av utsagnet = hun er ikke enig... vet da faen jeg. Hvis ikke det var det hun mente, så beklager jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan da? Fordi at jeg sier det jeg tenker rett ut? Det at jeg (tilsynelstende) tror at jeg uten videre har sjans på Tonio, Slik tolket jeg det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 liker henne ikke, jeg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 liker henne ikke, jeg. Men så liker du bare rundt ti stykker også da! Men jeg skjønner hva du mener, hun har jo ganske saklige innlegg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ihvertfall hyggelig å høre det fra jenter, siden noen gutter bare tenker "Hun er jente, hun har hull! YEAH!" Lies! Eyesocket ftw! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 ke? eyesocket? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Da var jeg "back in busnes", etter å ha spist litt ørett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg