danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 MMM Hjemmelaget milkshake Kjøpte med meg lit hestemelk (hmelk) og litt sjokkoladeis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Svamp! SO4: Mange quitter :/ Kom selv tilbake idag, etter å frivillig vært på en 2 ukers ferie, vurdere sterkt en til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Back to work...again :\ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 176 User(s) are reading this topic (62 Guests and 8 Anonymous Users) Det blir jo ikke akkurat noe bedre av at du linker til den her fra SO da.. Hihi! Laks er noe av det verste jeg vet om.. Og jeg ble tvunget til å spise det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NorthGarden, Share the pain... hvem som helst! JEg har ca. 1 liter milkeshake her jeg skulle ha blitt kvitt... Begynner å bli lit småkvalm nå, og chris orker heller ikke :S Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Derfor han ville at jeg skulle komme til deg altså? Slemme mennesker. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NorthGarden, Share the pain... hvem som helst! JEg har ca. 1 liter milkeshake her jeg skulle ha blitt kvitt... Begynner å bli lit småkvalm nå, og chris orker heller ikke :S du skulle bodd inerheten... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NorthGarden, Share the pain... hvem som helst! JEg har ca. 1 liter milkeshake her jeg skulle ha blitt kvitt... Begynner å bli lit småkvalm nå, og chris orker heller ikke :S du skulle bodd inerheten... Ta flyet og buss da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 trur jeg spiste litt for mye pizza *løpe på dass* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Laks er noe av det verste jeg vet om.. Og jeg ble tvunget til å spise det. Sytunge! Du har godt av å spise det.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er redd! @B|Real: Jeg vet jeg har godt av å spise det, men det er mye annen fisk jeg faktisk liker, og det vet de. De kjøper fisk ingen i familien liker. Glææ. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 trur jeg spiste litt for mye pizza *løpe på dass, men være flink og løpe innom data'n og legge til et innlegg* Fixed. Jeg er sløv. Men snart blir det litt mat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 trur jeg spiste litt for mye pizza *løpe på dass, men være flink og løpe innom data'n og legge til et innlegg* Fixed. Jeg er sløv. Men snart blir det litt mat. :!: ( trenger litt oppmerksomhet av og til ) Satt å spiste ved pcn.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er redd! @B|Real: Jeg vet jeg har godt av å spise det, men det er mye annen fisk jeg faktisk liker, og det vet de. De kjøper fisk ingen i familien liker. Glææ. Og hva er galt med laks da? HVORFOR LIKER DU IKKE DET SOM ER GODT? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 spiste stekt ørret i går Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er redd! @B|Real: Jeg vet jeg har godt av å spise det, men det er mye annen fisk jeg faktisk liker, og det vet de. De kjøper fisk ingen i familien liker. Glææ. Og hva er galt med laks da? HVORFOR LIKER DU IKKE DET SOM ER GODT? Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vet ikke hva som er galt med laks, men jeg vet at hver gang jeg kjenner smaken av laks vil jeg bare spy. Søringer altså ^^ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jaha, da var det ca 65 sider med elektro å pugge. Glad det er masse eksempler og bilder Kapittel 1, 2, 3, 4 ,5 og 7 ( Nei, jeg glemte ikke kapitell 6, skal ikke ha om det...) 1: Elekrisitetslære 2: Likestrøm 3: Effekt 4: Resistoren 5: Seriekopling 7: Parallellkopling Jaja, kan det meste. Ohm's lov: U=R*I, R=U/I og I=U/R. Effekt loven: P=U*I Hmm, bør kanskje øve ja... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 dåbbelvi ti eff jeg trodde de hadde fjerna fast reply her, men så var jeg bare ikke innlogga. endelig tilbake med windows under mine føtter! dææili! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Blir det no av Pk treff i oslo på onsdag for deg Tomat-Ulf? lurer på om jeg skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg