danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jøss i alle... kan ting være for store å :S Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jøss i alle... kan ting være for store å :S Det kan dem! Ikke helt sikker på om det er en fast størrelse, eller om det er i forhold til størrelse på minnet ditt eller hva det er ... men stemmer ... det gjør det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jøss i alle... kan ting være for store å :S Velkommen etter... Trodde uansett at ekte nerder aldri slettet ting, bare kjøpte ny harddisk jeg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tonio, jeg sletter ting, men det blir til at jeg må kjøpe ny disk likevel Har faktisk aldri formatert en brukt disk. Noen som kort kan sette meg inn i den nåværende situasjonen her i SO4? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jøss i alle... kan ting være for store å :S Velkommen etter... Trodde uansett at ekte nerder aldri slettet ting, bare kjøpte ny harddisk jeg. Jeg har ikke slettet den, bare flyttet den. Den var for stor til at en av hubbene på dc lot meg dele den. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ingen situasjon her i so. Jeg sletter ting, formaterer brukte (men tomme ) disker og kjøper nye. Har 700 nå. Synes det er bra med tanke på at jeg startet 19. Mai. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Tonio, jeg sletter ting, men det blir til at jeg må kjøpe ny disk likevel Har faktisk aldri formatert en brukt disk. Noen som kort kan sette meg inn i den nåværende situasjonen her i SO4? Alle er på ferie (nesten) Akkurat det samme her *huff* EDIT: yahoo... chris kom hjem nå, så skal på nesbakken å møte han nå Endret 3. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) @ svamp: Ja, jeg skal bruke fremtiden min til å fortsette å lage animasjoner . Endret 3. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du lagd noen? (link?) Om så, kan du spørre Fredrik om du får stille ut noen på utstillingen hans. Førsteklasses lokaler Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg tror jaggumeg jeg tar samme mattekurs som 'knatten'. Endret 3. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du lagd noen? (link?)Om så, kan du spørre Fredrik om du får stille ut noen på utstillingen hans. Førsteklasses lokaler Han har lagt ut noen nå nylig i so. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror jaggumeg jeg tar samme mattekurs som 'knatten'. Hihi. Går dere i samme klasse altså? Trodde han var ferdig med det jeg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Aner ikke jeg. Er temmelig sikker på at det var han jeg så though. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ingen situasjon her i so. Jeg sletter ting, formaterer brukte (men tomme ) disker og kjøper nye. Har 700 nå. Synes det er bra med tanke på at jeg startet 19. Mai. 700 harddisker er helt ålreit, med tanke på at du starta så seint som 19. mai, ja. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er sånne slasker som deg som fortjener et dask. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ingen situasjon her i so. Jeg sletter ting, formaterer brukte (men tomme ) disker og kjøper nye. Har 700 nå. Synes det er bra med tanke på at jeg startet 19. Mai. 700 harddisker er helt ålreit, med tanke på at du starta så seint som 19. mai, ja. soshal lag et dikt om hat/vennskap/satan/gud, da? Jeg vet du er flink til å lage dikt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har ikke høstferie før neste uke! Men da skal jeg til Italia! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 176 User(s) are reading this topic (62 Guests and 8 Anonymous Users) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 176 User(s) are reading this topic (62 Guests and 8 Anonymous Users) Det blir jo ikke akkurat noe bedre av at du linker til den her fra SO da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg