Mato Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 huff fikk svar på fagprøven i dag , jeg stod ikke tror jeg skal begynne og sørge drikke i nå Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Da må jeg seriøst ha sett jævlig ut før! Synes du begynner å se ut som en filmstjerne jeg Tonje! Så utrolig bra Rart jeg aldri har sett det før Lillebroren min ser på "friminut" på disnychannel hele tida Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 For the record. Begge hra røyka mestepartene av livet sitt. Bestefar har røyka og snusa hele tiden. Men nå har begge slutta, men bestefar snuser fortsatt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Liste over nytt til meg: PC TV Bredbånd do i need to say more? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Sånn her du mente TSP? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Går jo ikke ann å tegne skikkelig i PS da Nå er den forresten: New and Improved fortell meg en ting du kan gjøre i paint som man ikke kan gjøre i photoshop? hvorfor er det vanskeligere å "tegne skikkelig" i photoshop? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Går jo ikke ann å tegne skikkelig i PS da Nå er den forresten: New and Improved fortell meg en ting du kan gjøre i paint som man ikke kan gjøre i photoshop? hvorfor er det vanskeligere å "tegne skikkelig" i photoshop? Nå har du ditt ordtlige brukernavn Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå har du ditt ordtlige brukernavn damn right! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Må si det er stille her for tiden... har alle tat ferie eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje noen drar på kino. Jeg er ikke en av noen, for ingen vil se filmen jeg vil se. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg kan Tonio Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje noen drar på kino. Jeg er ikke en av noen, for ingen vil se filmen jeg vil se. Hva er det du vil se da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil se Dark Water, sa jeg ikke til deg at jeg elsker skumle ting? Kom til Hønefoss da Gohan! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå har du ditt ordtlige brukernavn damn right! Hvorfor? I dag blir det elsk meg i morgen på meg Hvorfor høres jeg på harry rap-musikk jeg ikke liker? www.slime.moo.no <-- Ny adresse Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke busskort nå ny måned veit du. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tomat-Ulf Klarer ikke dash nei.. Prøver men det er så skummelt å hoppe med beina først. Får prøve når jeg skal ut nå. Hvordan går det med monkey foresten? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tomat-Ulf Hvordan går det med monkey foresten? Vært mye bedre om jeg hadde hatt noen å øve med også. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Klarer heller ikke monkey. Tror jeg har for korte armer. ^^ Endret 3. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Heilo, jeg er hjemme, kan kalles ferie Noen dager med total avslapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg