Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skulle ta buss til Jevnaker en gang , men jeg sovna og havna i Hønefoss.. :w00t:

Og det likte du, for Hønefoss er best. :p

Hønefoss er jo stedet der nesten alle har kjørt igjennom! Er så tragisk.

"Hvor er Hønefoss?"

"En time unna Oslo!"

"Åå, der har jeg kjørt forbi en gang!"

Opplever jeg ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

phax: Hører jeg snakk om at du skal ha andre damer?  :ohmy:

*sette seg ned og furte*

ja men de duger ikke, det er bare Eline som klarer tilfredstille phax. :green:

----

edit: husk jeg var jo bare til for sexuell nytelse. ingen kan temme phax the stallion!

Endret av phax
Lenke til kommentar
ØB: Er det ikke ganske langt fra Jevnaker til Hønefoss`?

Kan aldri huske å ha vært i Hønefoss egentlig. Men har vært i Jevnaker noen ganger, pappa ble visst født i en av de små røde husene på hadeland :p

Nei er ikke lange biten. jeg var på fest i Jevnaker og vi dro ut på byen i Hønefoss. Så det er ikke så langt

Lenke til kommentar
ja men de duger ikke, det er bare Eline som klarer tilfredstille phax. :green:

Det var det jeg ville høre :)

*leve videre, lykkelig*

Hm, denne nye Mp3 spilleren er rar... Hm, får vel bare lese litt bruksanvisning da :p

Lenke til kommentar

fredrikrb: Ikke plettfri lenger? :dontgetit:

Pass på så du ikke lander i blomsterbed, det er jo vår, og blomstene skal begynne å vokse nå.

----

JoachimR og Eline: Takk for tips, men en ting: Lar dere de ligge i vann? De skal jo bare fuktes under rennende vann, og så ligge under plast i 20 minutter :green:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Søren. :hm:

Nå er jeg ikke plettfri lengre. *kaste seg ut fra taket*

Nommen, hva har lillegutten gjort nå da?

Svamp: Blæ på deg! Har jo tatt de under rennende vann, pakket de inn i plast og ventet i 20 min. Men glemte hele lefse-greiene en gang, da var de ikke så velsmakende.

Lenke til kommentar
Svamp: Blæ på deg! Har jo tatt de under rennende vann, pakket de inn i plast og ventet i 20 min. Men glemte hele lefse-greiene en gang, da var de ikke så velsmakende.

nå vet jeg ikke hvilke lefser dere styrer med, men de levsene jeg har spist har jeg bare pleid og ta ut av fryser'n, varme litt i microen og spise. men så er jo jeg fra nord norge da som alle oss muskuløse deilige mannfolk. :flexe muskler:

nei.. var visst ikke noen smily for det. :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...