Tonio Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skulle ta buss til Jevnaker en gang , men jeg sovna og havna i Hønefoss.. Og det likte du, for Hønefoss er best. Hønefoss er jo stedet der nesten alle har kjørt igjennom! Er så tragisk. "Hvor er Hønefoss?" "En time unna Oslo!" "Åå, der har jeg kjørt forbi en gang!" Opplever jeg ofte. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Og det likte du, for Hønefoss er best. Var da et kjøpesenter der.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) phax: Hører jeg snakk om at du skal ha andre damer? *sette seg ned og furte* ja men de duger ikke, det er bare Eline som klarer tilfredstille phax. ---- edit: husk jeg var jo bare til for sexuell nytelse. ingen kan temme phax the stallion! Endret 27. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ØB: Er det ikke ganske langt fra Jevnaker til Hønefoss`? Kan aldri huske å ha vært i Hønefoss egentlig. Men har vært i Jevnaker noen ganger, pappa ble visst født i en av de små røde husene på hadeland Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Og det likte du, for Hønefoss er best. Var da et kjøpesenter der.. Det er det jo alle steder... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ØB: Er det ikke ganske langt fra Jevnaker til Hønefoss`? Kan aldri huske å ha vært i Hønefoss egentlig. Men har vært i Jevnaker noen ganger, pappa ble visst født i en av de små røde husene på hadeland Nei er ikke lange biten. jeg var på fest i Jevnaker og vi dro ut på byen i Hønefoss. Så det er ikke så langt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Søren. Nå er jeg ikke plettfri lengre. *kaste seg ut fra taket* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ja men de duger ikke, det er bare Eline som klarer tilfredstille phax. Det var det jeg ville høre *leve videre, lykkelig* Hm, denne nye Mp3 spilleren er rar... Hm, får vel bare lese litt bruksanvisning da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Endelig gir du deg og tar til å lese den? hehe ØB: Hm.. da er hønefoss mye lengre unna enn det jeg trodde. Tenkte at det var ganske nærme, men jevnaker er jo langt oppi gokk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil bare si det, nå skal ikke jeg poste én eneste post i OT-Baren på en uke. Jeg må gjøre litt nytte for meg, ikke bare skrive crappy møkkainnlegg her... Vi ses neste fredag. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Søren. Nå er jeg ikke plettfri lengre. *kaste seg ut fra taket* kjønnsvorter? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) fredrikrb: Ikke plettfri lenger? Pass på så du ikke lander i blomsterbed, det er jo vår, og blomstene skal begynne å vokse nå. ---- JoachimR og Eline: Takk for tips, men en ting: Lar dere de ligge i vann? De skal jo bare fuktes under rennende vann, og så ligge under plast i 20 minutter Endret 27. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vedder en kjøttkake på at Neptun_ ikke klarer det. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Søren. Nå er jeg ikke plettfri lengre. *kaste seg ut fra taket* Nommen, hva har lillegutten gjort nå da? Svamp: Blæ på deg! Har jo tatt de under rennende vann, pakket de inn i plast og ventet i 20 min. Men glemte hele lefse-greiene en gang, da var de ikke så velsmakende. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vedder en kjøttkake på at Neptun_ ikke klarer det. Jeg vedder imot. Sender du en kjøttkake i posten om jeg vinner? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Holdt dem under rennende vann, puttet dem i et fuktig håndklede, tror neppe de lå mer enn tredve minutter. Men godt - nei. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Svamp: Blæ på deg! Har jo tatt de under rennende vann, pakket de inn i plast og ventet i 20 min. Men glemte hele lefse-greiene en gang, da var de ikke så velsmakende. nå vet jeg ikke hvilke lefser dere styrer med, men de levsene jeg har spist har jeg bare pleid og ta ut av fryser'n, varme litt i microen og spise. men så er jo jeg fra nord norge da som alle oss muskuløse deilige mannfolk. :flexe muskler: nei.. var visst ikke noen smily for det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vestlandslefser heter disse. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vestlandslefser heter disse. bestemorlefse er best Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har så mange saklige personer på msnlista mi Jaja stikker bort en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg