Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 timer og 30min så pakker jeg ned.... Kjedlig å vente

Hvor mange skal dit?

Fikk dere ordnet buss til meg? :p

95 stk + kommer sikkert noen på døra som ikke har meldt seg på + crew.

 

Buss, neh :p

Da går pengene til Xplore :p

Jeg og to kamerater har spleiset på en ekstra plass for å ha utstyr på :D

Smart. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig elns? :p

ja alt blir jo så mye lettere når man blir ribbet for valgmuligheter å får knytt begge henda bakpå ryggen.

 

tror nok også det er litt lettere å bruk PS + Imageready ettersom de er integrert i hverandre i forhold til å dra inn et tredjepartsprogram.

Lenke til kommentar
B|Real: Den ble alvorlig bra!

 

askogli: Jeg er 19, og drakk svært begrensede mengder før jeg ble 18. Snakker om kanskje 6-7 øl-bokser. Det hadde ikke vært vanskelig å unngå å drikke dem. Nå hadde jeg ikke en avtale med mor og far, men siden du har en avtale vil jeg anbefale på det sterkeste å holde deg unna alkohol og røyk.

Ja, har en kamerat på samme alder... Han er komplett idiot!

 

Kjøre bil, og traktor uten sertifikat....

 

Drikke og røyke....

 

pule når han får sjangsen....

 

Han blir 16 i ÅR!?!?! Komplett tuling

 

Håper jeg får lært han litt til neste år da, hadde tenkt at jeg og han skal flytte inn på hybel sammen i Stavanger....

Ja også? Kjører bil ned til esso jeg.

Hva er farlig med røyking? og snusing og pule? Er jo bare at eldre griser ikke skal utnytte unge fjortiser. Traktor trenger man ikke lappen til, ikke her i dalen.(hvis du ikke kjører inn i purken) Blitt stoppa flere ganger jeg. på moped uten skilt osv. Han fyren sier: Nå må førr du faen ikje kjøre så fort! vi snakkes!

Og 40% hjemmebrent er også bra for helsa. Ikke rart besteforeldrene mine er 70 og 60. Litt HB om dagen holder deg i live.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...