MagE Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Morn! Tror dette er den posten jeg har postet tidligest etter og ha såvet om natten. "If you know what I mean" *dusje og sånt* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da kom jeg til live igjen Får vel dra til tannlegen. og PK på veien hjem Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Min første animasjon ! Men går det virkerlig ikke å lagre den som .gif da =( Ikke svar, jeg ber ikke om hjelp. Bare uttrykker min misnøye/frustrasjon. Edit: YO! * Lagre som avatar! * Endret 3. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 God morgen/natt folkens! Klokken er 08:26 og det er enda 12 timer til jeg kan legge meg. Våkenatt er litt kjipt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Haha TSP :!: Jeg dro til tannlegen for å fylle et hull ( mitt første ) men han sa at jeg nesten ikke trengte hadde fiksa seg på egenhånd. Edit: stille det blei Endret 3. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sjekk hvem som er grytidlig oppe for å se solformørkelsen!! Nei, ikke Kjell Magne Bondevik. Meg!!! 7 minutter igjen til den starter Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 solformørkelse? blir isåfall skyformørkelse her da.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 solformørkelse? blir isåfall skyformørkelse her da.. Her og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da var gymprøven unnagjort på 15 minutter, og vi hadde 2 timer til dispensasjon :/ Dårlig karakter here I come!!!!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har sett solformørkelse mange ganger.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har sett solformørkelse mange ganger.. jeg har sett mange biler. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 WHAT TO DO? Bli hjemme med kompiser jeg har avtalt med eller bli med morra mi til Fredrikstad og spise pizza? Har mest lyst til å bli hjemme men jeg gjør lissom så lite sammen med mrora mi og... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Løpe nå. Månedskort på toget nå. Matte om 2 timer og 45 minutter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 WHAT TO DO? Bli hjemme med kompiser jeg har avtalt med eller bli med morra mi til Fredrikstad og spise pizza? Har mest lyst til å bli hjemme men jeg gjør lissom så lite sammen med mrora mi og... gratis pizza! ikke noe å tenke på engang. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da var det bekreftet. Venninnen til moren min som var med i bilulykken i går, har hjerneblødning. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 WHAT TO DO? Bli hjemme med kompiser jeg har avtalt med eller bli med morra mi til Fredrikstad og spise pizza? Har mest lyst til å bli hjemme men jeg gjør lissom så lite sammen med mrora mi og... LAN! www.ridiky.net! Bare 6 timer og 15min igjen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er sulten :\ *spørre bruttern om han gidder å dra å kjøpe pizza til meg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg