Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Da ble det natt. Skole i morgen visstnok. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 DU burde passe deg. Plutselig kommer jeg og banker på døra. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 DU burde passe deg. Plutselig kommer jeg og banker på døra. Da skal du få saft og muffins. Så kan vi spille slime *Leke seg i Blender 3D-program* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Yay! Men nå må jeg legge meg. Skal opp halv 10 imorgen og kjøpe månedskort til toget, som jeg glemte på fredag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 natta y'all, im off to drømmeland.. måtte drømmene mine bli fylt med vakre babes i natt og, amen. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Da ble det natt. Skole i morgen visstnok. Vi har fri Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://adobe.mogul.fi/events/event.cfm?EventID=1413 Da har jeg planer på Tirsdag og Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I dag har jeg sett "Elsk meg i morgen!" sammen med Glin i den nye kinoen. Den ene kjerringa kom fra Hønefoss, og da hun sa det sa omtrent alle i salen "woo". Hønefoss er en fet by. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 I dag har jeg sett "Elsk meg i morgen!" sammen med Glin i den nye kinoen. Den ene kjerringa kom fra Hønefoss, og da hun sa det sa omtrent alle i salen "woo". Hønefoss er en fet by. Ikke røp for mye! Den står på programmet i morgen *paff* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sorry daa Kenneth! Skikkelig ille å vite at det er ei dame som sier at hun er fra Hønefoss!^^ Jeg har skumle "venner" (Får lov å legge ut bildet.) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sorry daa Kenneth! Skikkelig ille å vite at det er ei dame som sier at hun er fra Hønefoss!^^ Jeg har skumle "venner" (Får lov å legge ut bildet.) Hvem er det bildet av? Ja, ja.. Tiden flyr. Trodde klokka var rundt ett jeg... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ei som heter Tonje.. Hun er ei ekte hore. Klokken går fort ja, men det er sykt stille her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ei som heter Tonje.. Hun er ei ekte hore. Klokken går fort ja, men det er sykt stille her. Hun så litt tøm-og-røm ut. Ikke bry deg om at det -var- stille. Nå er jo jeg her! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hun så litt tøm-og-røm ut. Hun er det. Men jeg er jo trøtt! Hadde jo normal døgnrytme siden dataen ikke har funket i det hele tatt siden torsdagen til nå, ikke at den funker hundre prosent enda.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hun så litt tøm-og-røm ut. Hun er det. *rawr* Vurderer å legge meg... Sove er nemlig digg i blandt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vilma er kosete i dag. *kose med lille kattan* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel... Da havnet jeg i senga. Total Overdose suger. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Der var jeg ferdig med den ene innleveringen.. Leverer den på nettet nå, selv om jeg ikke vet om det er mye poeng. For min del setter jeg siste frist for alle innleveringer til fredag før høstferien. Er ikke alt på plass til denne fristen vil jeg begynne med meldinger for "Fare-For" nedsatt orden og ikke vurdering i fagene. Jeg sliter Men senere i dag så skal jeg på datapartey, så nå må jeg sove God natt til alle dere som sover Edit: ahh.. CurSe.. God natt til deg også.. Trodde ingen var våken jeg nå Endret 3. oktober 2005 av Steina Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Edit: ahh.. CurSe.. God natt til deg også.. Trodde ingen var våken jeg nå Heh, takker og bukker. Nå er det vel like før enkelte begynner å våkne, så da stikker jeg før rushet kommer. God natt til dere som skal sove, og god morgen til dere som nettopp har stått opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg