Even. Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Fordi kroppen trenger tid til å utvikle seg, man er ikke "puleklar" når man er 14-15 år... Skole og seksualundervisning. Læreren var lærte oss at man var kjønnsmoden (som det heter på skolespråk, man kan likssom ikke skrive puleklar i en bok) når man var 12. Så den seksuelle lavalderen er egentlig mest til å holde gamle griser borte fra småjenter. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 I dag har jeg gjort følgende: - Stått opp sent - Lastet ned robotene og mengder med south park episoder - Sett overnevnete - Bært inn et flatpakka skap - Lastet ned mangen codec's og media spillere - Spilt bittelitt BF2 - Sett mythbusters (nye episoder på discovery ) nå skal jeg: - Rydde bort litt mat fra PC pulten - Legge meg Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 si meg hva i helsike kan man gjøre med den nyeste photoshop? photoshop CS2. hvilke funksjoner har den? skjønner ikke en dritt jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) si meg hva i helsike kan man gjøre med den nyeste photoshop? photoshop CS2. hvilke funksjoner har den? skjønner ikke en dritt jeg. Hva mener du? Kan du være mer spesifikk? Kan gjøre det meste av bilderedigering i Photoshop. Finner kanskje mer info i rett del av forumet: Digitale bilder, foto og video. Endret 2. oktober 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Syns Moholtkjellernes organisasjonsgjeng gjør en altfor slapp jobb med å informere om ting. Det var ikke et uvant syn der i går kveld at vi gikk rundt og sjekka om kjellerdørene var låste. Men vi fant et fint sted til slutt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Syns Moholtkjellernes organisasjonsgjeng gjør en altfor slapp jobb med å informere om ting. Det var ikke et uvant syn der i går kveld at vi gikk rundt og sjekka om kjellerdørene var låste. Men vi fant et fint sted til slutt. Hvor havna dere til slutt da? Dagens gjøremål: Stå opp. *check* Ta av sengetøy *check* Levere skittentøy til mormor *check* Spise middag hos mormor når jeg først var der *check* Henge på forumet *check* Legge på rent sengetøy *check* Legge seg *work in progress* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Vi havna på en som var andre blokka til høyre når man går fra Bunnpris. Tror den heter Omega. Urinalschecklist: Nidarosdomen *check* Gløshaugen (Hovedbygget) *check* Statuen av Olav Samfundet Lerkendal Endret 2. oktober 2005 av cun Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 var på en fest i går.. var en der som sa jeg hadde så sinnsykt sprettrumpe (første gang jeg er blitt fortalt det). Eneste kjipe var at det var en gutt som sa det.. jeg bare lo litt og stakk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 var på en fest i går.. var en der som sa jeg hadde så sinnsykt sprettrumpe (første gang jeg er blitt fortalt det). Eneste kjipe var at det var en gutt som sa det.. jeg bare lo litt og stakk Hahaha...så utrolig bra :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Vi havna på en som var andre blokka til høyre når man går fra Bunnpris. Tror den heter Omega. Urinalschecklist: Nidarosdomen *check* Gløshaugen (Hovedbygget) *check* Statuen av Olav Samfundet Lerkendal Til høyre når man ser i retning byen? Bor i nummer 10, så du var nok ikke så langt unna. Har ikke fått sjekka ut hva kjellerne rundt her heter enda, må vel gjøre det snart også. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 var på en fest i går.. var en der som sa jeg hadde så sinnsykt sprettrumpe (første gang jeg er blitt fortalt det). Eneste kjipe var at det var en gutt som sa det.. jeg bare lo litt og stakk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det hull er det håp? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 De har omegategn på bordene... Mer veit jeg ikke. Jeg var forgiftet, for fen! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 - Sett mythbusters (nye episoder på discovery ) Så du den idag da de skulle teste om flyet sprengte osv? Det var kult :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Reprise.. Jamie eide med politibilen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Reprise.. Jamie eide med politibilen. Hehe jau. Var morsomt når han var 5 cm ifra å krasje i den stolpen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Japp, det jeg tenkte på. Sabla heldig der. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Faen, skole imorgen. 'The pigs hav won tonight.' Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 - Sett mythbusters (nye episoder på discovery ) Så du den idag da de skulle teste om flyet sprengte osv? Det var kult :!: Den der de ser om et fly kan sprenge med og knuse et glass osv? Den er gammel, men bra. Synest den med den gigantiske kaptapulten var bra jeg. Hadde det bare vært en stoppbjelke for kranen hadde buster blitt kastet mye lengre. Men nå går jeg og legger meg! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Faen, skole imorgen. 'The pigs hav won tonight.' Puh! Endelig ferdig med kameratesting for i dag. Jeg skriver sakte Tok en ordtelling og jeg har brukt ordet "kamera" 44 ganger. *Finne fram synonymordboka* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg