Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

B|Real: Den ble alvorlig bra!

 

askogli: Jeg er 19, og drakk svært begrensede mengder før jeg ble 18. Snakker om kanskje 6-7 øl-bokser. Det hadde ikke vært vanskelig å unngå å drikke dem. Nå hadde jeg ikke en avtale med mor og far, men siden du har en avtale vil jeg anbefale på det sterkeste å holde deg unna alkohol og røyk.

Ja, har en kamerat på samme alder... Han er komplett idiot!

 

Kjøre bil, og traktor uten sertifikat....

 

Drikke og røyke....

 

pule når han får sjangsen....

 

Han blir 16 i ÅR!?!?! Komplett tuling

 

Håper jeg får lært han litt til neste år da, hadde tenkt at jeg og han skal flytte inn på hybel sammen i Stavanger....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøre bil, og traktor uten sertifikat....

 

Drikke og røyke....

 

pule når han får sjangsen....

 

Han blir 16 i ÅR!?!?! Komplett tuling

 

Håper jeg får lært han litt til neste år da, hadde tenkt at jeg og han skal flytte inn på hybel sammen i Stavanger....

Det er jo helt normalt det da.

Jeg ser absolutt ikke problemet, hvis han er en ellers hyggelig å grei kar. :)

Lenke til kommentar
Altså, han er under seksuell lavalder og puler gjerne folk som han ikke kjenner så godt.... mener jeg da

Så lenge han bruker prevensjon og er nogenlunde snill mot jentene så får han bare stå på.

Jada, men min menig personlig er at jeg helst bare puler jenter over sekuell lavalder....

 

Og med prevensjon....

 

Og som jeg kjenner godt nok

Lenke til kommentar
Altså, han er under seksuell lavalder og puler gjerne folk som han ikke kjenner så godt.... mener jeg da

Så lenge han bruker prevensjon og er nogenlunde snill mot jentene så får han bare stå på.

Jada, men min menig personlig er at jeg helst bare puler jenter over sekuell lavalder....

Vet du hvorfor vi har en seksuell lavalder? :ermm:

Lenke til kommentar
Altså, han er under seksuell lavalder og puler gjerne folk som han ikke kjenner så godt.... mener jeg da

Så lenge han bruker prevensjon og er nogenlunde snill mot jentene så får han bare stå på.

Jada, men min menig personlig er at jeg helst bare puler jenter over sekuell lavalder....

Vet du hvorfor vi har en seksuell lavalder? :ermm:

Fordi kroppen trenger tid til å utvikle seg, man er ikke "puleklar" når man er 14-15 år...

Lenke til kommentar

Fader... Da klarte sosseguttene score et mål. Jeg gratulerer dommeren med tittelen "verdens mest partiske dommer". Den er velfortjent.

 

PÅ den gode siden; jeg fikk en av de t-skjortene som de kastet opp på tribunen. Fikk Kjetil Wæhler sin med underskriften hans. Det var flott.

 

 

Tja... Tror jeg tar en tur til San Andreas....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...