Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvetes forbanna mannskit. Tredje gangen på en måned jeg må ringe legevakta og få venninna mi på sykehuset fordi hun prøver å ta livet sitt. Blir så jævla forbanna på henne når hun gjør dette. 19 sovetabletter denne gangen.

 

Hun skal prise seg lykkelig at jeg ikke er i Trondheim for jeg hadde banka henne helseløs om jeg kunne nå. Fy faen.

Lenke til kommentar

Fra fredan til lørdan, var jeg hos noen kompiser å åt taco og alt det der. også kom alkoholen da ( jeg drikker ikke ) og en av venna mine, som vi har diskutert lenge om, at jeg sier at han ikke klarer å styre seg med alkohol, og at han tåler lite.

Men neida, han sier han tåler så mye så.

5 min etter at alkoholen kom på bordet, hadde han bælma ned 3 - 4 rusbrus, 1 øl på boks ( husker ikke hvilket merke ) og en cider.

Jadda tenkte jeg :p glad jeg hadde ei annen der som ikke drakk spessielt mye.

Han dreiv hele kvelden og sa: Veittu hva ( et eller annet navn ) Du er det beste vennen jeg har, bla bla bla.

Kjente ikke hu andre så godt, men blei godt kjent med a der. ( ikke tenk dirty nå )

De andre slokna til slutt. skikkelig fjortisfyll på de som drakk. de slokna litt rundt 10 tiden :!: men de kom til live igjen etter en god halvtime.

 

Det som er merkelig er at han som drakk så mye på 5 min, skulle leke stilleleken. Og da kan skulle telle til 3 skreik han av all makt.

 

Glad det er søndag.

Lenke til kommentar
Helvetes forbanna mannskit. Tredje gangen på en måned jeg må ringe legevakta og få venninna mi på sykehuset fordi hun prøver å ta livet sitt. Blir så jævla forbanna på henne når hun gjør dette. 19 sovetabletter denne gangen.

 

Hun skal prise seg lykkelig at jeg ikke er i Trondheim for jeg hadde banka henne helseløs om jeg kunne nå. Fy faen.

Okey... :ermm:

 

Jeg begynner å bli sliten i øya :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...