Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Får ubuntu i morra. skal innstallere den på den andre maskina. skulle egentlig installere suse i stad, men var visst en stor ripe i cd'n :\ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Helløw bois and gørls. vært ut med kysten i helgen. Hvordan kan det bli så mye liv på ei lita øy, skjønner ikke jeg. var i vartfall kult. helt til jeg måtte rømme gjennom vinduet på jentedoen for å komme meg unna tidenes mest innpåslitne mann. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hørtes bra ut! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Helvetes forbanna mannskit. Tredje gangen på en måned jeg må ringe legevakta og få venninna mi på sykehuset fordi hun prøver å ta livet sitt. Blir så jævla forbanna på henne når hun gjør dette. 19 sovetabletter denne gangen. Hun skal prise seg lykkelig at jeg ikke er i Trondheim for jeg hadde banka henne helseløs om jeg kunne nå. Fy faen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Fra fredan til lørdan, var jeg hos noen kompiser å åt taco og alt det der. også kom alkoholen da ( jeg drikker ikke ) og en av venna mine, som vi har diskutert lenge om, at jeg sier at han ikke klarer å styre seg med alkohol, og at han tåler lite. Men neida, han sier han tåler så mye så. 5 min etter at alkoholen kom på bordet, hadde han bælma ned 3 - 4 rusbrus, 1 øl på boks ( husker ikke hvilket merke ) og en cider. Jadda tenkte jeg glad jeg hadde ei annen der som ikke drakk spessielt mye. Han dreiv hele kvelden og sa: Veittu hva ( et eller annet navn ) Du er det beste vennen jeg har, bla bla bla. Kjente ikke hu andre så godt, men blei godt kjent med a der. ( ikke tenk dirty nå ) De andre slokna til slutt. skikkelig fjortisfyll på de som drakk. de slokna litt rundt 10 tiden :!: men de kom til live igjen etter en god halvtime. Det som er merkelig er at han som drakk så mye på 5 min, skulle leke stilleleken. Og da kan skulle telle til 3 skreik han av all makt. Glad det er søndag. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Fylla har skylda. Jeg hadde faktisk ikke blackout i går. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Fylla har skylda. Jeg hadde faktisk ikke blackout i går. Bra jobba! du lå sikkert ikke over dassen å spydde mens mora di så på heller du:P Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg bor ikke hjemme. Har ikke gjort det siden våren 2002. Jeg har heller ikke kasta opp siden 5. mai 2005. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da er det opp til mamma igjenn da Vi har ikke internet der nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det bare jeg som syns det er gøy å få blackouts? Det morsomste er "teleportering". I et øyeblikk befinner man seg på det ene sted, for så i det neste, huskede øyeblikk befinner man seg et helt annet sted. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da er det opp til mamma igjenn da Vi har ikke internet der nå Kondolerer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Har bare godt av litt tid uten internett. Da kan du spille brettspill, eller gjøre lekser. Eventuellt lese en god bok. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Helvetes forbanna mannskit. Tredje gangen på en måned jeg må ringe legevakta og få venninna mi på sykehuset fordi hun prøver å ta livet sitt. Blir så jævla forbanna på henne når hun gjør dette. 19 sovetabletter denne gangen. Hun skal prise seg lykkelig at jeg ikke er i Trondheim for jeg hadde banka henne helseløs om jeg kunne nå. Fy faen. Okey... Jeg begynner å bli sliten i øya Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det bare jeg som syns det er gøy å få blackouts? Det morsomste er "teleportering". I et øyeblikk befinner man seg på det ene sted, for så i det neste, huskede øyeblikk befinner man seg et helt annet sted. Jeg har aldri hatt det. Men bestandig like morsomt å kødde med folk som får det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hun skal prise seg lykkelig at jeg ikke er i Trondheim for jeg hadde banka henne helseløs om jeg kunne nå. Fy faen. Si meg hvor hun bor så kan jeg og onkel Speculum gi henne en visit. :=) Er det hun samme som du pratet om på msn? :---(( Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 For folk som er interesserte i hukommelsens drifter, så må jeg anbefale praksisen. Hukommelse er så artig! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det hun samme som du pratet om på msn? :---(( Hun ja...hun har brutt fullstendig sammen nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det hun samme som du pratet om på msn? :---(( Hun ja...hun har brutt fullstendig sammen nå Føler med deg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 øh. noe som klikka litt her istad tror jeg.. Kinkynice, alt dreier rundt Blender. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Mulig det er malinga på veggen som gjør at jeg lager slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg