Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Trenger ikke mac for å få korte nick Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 kjedelig i dag.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er nok det. *småtrene* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Iceman er en drittsekk. JEG SKAL HA IP-ADRESSEN TIL SERVEREN! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gjorde om litt på avataren min *bakoversveis* Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg h a t e r linux... får ikke til en pøkk her! *savne windowsen min* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg h a t e r linux... får ikke til en pøkk her! *savne windowsen min* linux sux anyway Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg h a t e r linux... får ikke til en pøkk her! *savne windowsen min* U-b-u-n-t-u. Da slipper du å kunne noe som helst. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) linux sux anyway Ja, men får jo for svarte føkk ikke innstallert windows igjen! så noe må jeg da ha for å ikke bli helt isolert her.. jaja, får vel fiksa det imorra da.. edit: har testa ubunt og syntes ikke det var noe spesiellt lettere enn suse 9.3, foruten om at gaim var ferdig innstallert der. denne Kopete driten får jeg ikke til å funke med msn.. men uansett, skulle gjerne fått innstallert skjermkortet, eller fått til å bruke tv ut'n på en måte og innstallert codecs så hadde jeg hvertfall kunne sett litt filmer ikveld.. men skjønner ikke noe av denne linux install driTEN! Ps, dette er ikke ment som support, kun klaging. jeg er ikke ute etter svar på noen problemer her. må bare få det ut.. Endret 2. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg h a t e r linux... får ikke til en pøkk her! *savne windowsen min* linux sux anyway Enig!! :!: Ja snatch er en bra film! Hvis dere liker snatch burde dere se Lock, Stock And Two Smoking Barrels. En film som overgår forgjenngeren! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Derfor det kan være lurt med dualboot eller en egen pc til linux-mekking Tror jeg skal stikke å spise på milano jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 øh. noe som klikka litt her istad tror jeg.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Snatch og Lock Stock er to helt spesielt bra filmer. Forresten noen som veit når revovler kommer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Derfor det kan være lurt med dualboot eller en egen pc til linux-mekking Tror jeg skal stikke å spise på milano jeg JADA! les linken min så skjønner du hva jeg sliter med her du. *poppe popcorn og kose med tv'n* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ååååå, jeg vil også ha popcorn! Popcorn og 'Reservoir Dogs'. Må bare sette opp S-video. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Må bare sette opp S-video. SLUTT OG SKRYT!! *helle litt ekstra smør på popcornet* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skryte? Jeg får det ikke til for faen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Må bare sette opp S-video. SLUTT OG SKRYT!! *helle litt ekstra smør på popcornet* Både gutter og jenter liker å bli tatt på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg h a t e r linux... får ikke til en pøkk her! *savne windowsen min* U-b-u-n-t-u. Da slipper du å kunne noe som helst. Personlig skjønner jeg ikke dritten av Ubuntu. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det noe å skjønne? Synes det bare var å putte i Cd-en og klikke et par ganger. Selv om jeg hatet den distroen, ikke gcc som default er noe sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg