danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg må si jeg er ekstra imponert over lyset i CD-rommenj din Daniel. De hadde en ekstra glød. Koselige saker. Takker så mye... Holder på å lage meg ny avatar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 B|real: Nå er du jo enda mer macho enn tidligere. Rawr, veldig kledelig. wrraaawwrr...how ya dooing? ^^ er det din bil og dame herr b? Nei til begge :\ Bilen er fattern sin. Kjører ikke på min så langt..ikke fan.. Og dama er X'en min Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er goy og lage veltebur.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Bilen er fattern sin. Kjører ikke på min så langt..ikke fan..Og dama er X'en min Har du bedt om tillatelse til å legge ut på internett kanskje? Vi kan ikke ha noe konflikt med datatilsynet her Mmmm, nå lukter det koteletter i huset Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka! Så begynn med dop Endret 2. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tillatelse av å legge ut bilder av hun eller bilen? Bilen? Vel..gammlingen bryr seg ikke og x'en har jeg lov til ja.. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka! Så begynn med dop Om bare jeg fikk en sånn avtale. Har ikke lyst å drikke. Får ikke noe for det en gang. Synes "alle" blir lovet noe (lappen/bil)hvis de ikke begynner å røyke/drikke. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Åh herregud, Crazy Frog er på iTunes Music Store... EMO tendenser hos meg nå. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka! Så begynn med dop Om bare jeg fikk en sånn avtale. Har ikke lyst å drikke. Får ikke noe for det en gang. Synes "alle" blir lovet noe (lappen/bil)hvis de ikke begynner å røyke/drikke. hold avtalen, og så kjøper du deg alkohol for alle pengene når den tid har kommet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor vandrer jeg off-topic? Fordi du har en kjæreste som er urgammel og utnytter deg! !!!111 Selvfølgelig har jeg det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor vandrer jeg off-topic? Fordi du har en kjæreste som er urgammel og utnytter deg! !111 Selvfølgelig har jeg det. Ja, det har du tøs ^^ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Rart at jeg hater familie? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Uff, glad jeg har Mac og slipper Nicknames fra helvete. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor vandrer jeg off-topic? Fordi du har en kjæreste som er urgammel og utnytter deg! !111 Selvfølgelig har jeg det. Ja, det har du tøs ^^ Du er en bøstøs. Men dog. Jeg er ingen tøs. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 lars, du er supertøs deluxe v. 1.3.2 rc1, så det så! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 lars, du er supertøs deluxe v. 1.3.2 rc1, så det så! Du er bare tøsegutt 1.35 rc5. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gjorde om litt på avataren min Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gjorde om litt på avataren min Haha! snatch er en genial film! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 B|Real: Den ble alvorlig bra! askogli: Jeg er 19, og drakk svært begrensede mengder før jeg ble 18. Snakker om kanskje 6-7 øl-bokser. Det hadde ikke vært vanskelig å unngå å drikke dem. Nå hadde jeg ikke en avtale med mor og far, men siden du har en avtale vil jeg anbefale på det sterkeste å holde deg unna alkohol og røyk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Uff, glad jeg har Mac og slipper Nicknames fra helvete. Øh, hva faen kan Mac-en gjøre for at folk ikke skal ha sju mil lange MSN-navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg