hylo Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Slike burde bli satt i gapestokk så alle kan peke og le.Er så tragikomisk at jeg får vondt i lattermuskelen. Dumme EMO-jenta, vet du. Huffameien, Mats. Hn kunne sikkert vært en koselig jente, men dog. Det skjer ikke. Mats er en koselig fyr. *kosepå* Hvorfor vandrer jeg off-topic? Endret 2. oktober 2005 av Hylo Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ka doker tru: Bilde1: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 hva var vitsen med det der danielsn? *innstallere linux på andre pcn* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 hva var vitsen med det der danielsn? *innstallere linux på andre pcn* Knust og herverks,prosjekt... Skal lage et eget kabinett. men måtte finne på noe mens jeg ventet på stålet Du skulle bare ha sett annsiktet til læreren da jeg mekka inni den Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvorfor vandrer jeg off-topic? Fordi du har en kjæreste som er urgammel og utnytter deg! !!!!!!!!!111 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tusen takk! Kanskje jeg skal stå opp? Næææ, hvorfor det? Fordi jeg gjør det nuh. Kjøring etterpå! o_O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Bil: Verdens søteste dame som jeg elsker med som selvskap: Nesten ferdig: Done.. Tatoveringen er tatt på Arctic Tattoo i tromsø. Virket på meg som _meget_ profesjonelle folk. En amerikans fyr som tattooverte meg. Artig som fan og kunne sine saker. Fikk rabatt og t-skjorte på kjøpet også Kostet meg totalt 1500kr. Er meget fornøyd Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Veldig kult Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, kult.. avataren permanent på armen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 btw hvorfor posta du akkuratt det samma i SO4 som i tatto tråden? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 btw hvorfor posta du akkuratt det samma i SO4 som i tatto tråden? Fordi ikke alle som lese tattoo-tråden leser SO4.... Og jeg var for lat til å endre på noe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 B|Real: Nice! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Done..http://www.b-real.net/tromso/DSC03387.jpg Fett! Skulle likt å se AcolyteGutripper gjort det samme.. Edit: Fjernet -tags Endret 2. oktober 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 :!: @ fargoth Acolytegutripper hadde vel fyllt hele kroppen. Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Nice B|Real! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Digg tatovering B|real Noen som stemmer for at vi alle skal tatovere avatarene på armen? Det hadde jo vært kult på lan Forresten har jeg faktisk skrevet en del på norsk stilen min i dag!! Hvem hadde vel trodd det? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 B|real: Nå er du jo enda mer macho enn tidligere. Rawr, veldig kledelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 er det din bil og dame herr b? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg må si jeg er ekstra imponert over lyset i CD-rommenj din Daniel. De hadde en ekstra glød. Koselige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg