ehs5 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Helvetes forkjølelse! http://www.mozon.no/andre_saker/andre_sake...r_deg_forkj_let Kan vedde en blank, fin tier på at vi har mugg her. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tusen takk! Kanskje jeg skal stå opp? Næææ, hvorfor det? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skal på Vålerenga - Lyn i dag. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, da må jeg øve på Elektroteknikk med elektroniske styringer. Men je vet ikke om det er prøve i morgen Har gjennomgått 4 eller 5 kapittler.... Må lese litt ja Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Helvetes forkjølelse! http://www.mozon.no/andre_saker/andre_sake...r_deg_forkj_let Kan vedde en blank, fin tier på at vi har mugg her. Jeg trur jeg har astma Skal ta astma test og syns test på onsdag, håper jeg da... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 MSN, dau... Funker her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 dau her og... Huff, bakfull og greier... Vi var 8 stykker på hyttetur i natt... masse mat og alkohol.. musikk.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ok, note to self. ikke innstaller Beta OS ever again! sliter nå ja... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN!!! Nå jeg er forbanna. - Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka!!! - Me har trolig en Elektro prøve i morgen og jeg er ikke motivert til å øve. - Jeg vet ikke om noen butikker i nærheten som er åpne! (Er kiwi søndagsåpent?) - Skriveren funke ikke - Vil ha SMSmania - Vil ha sex!! Forbanna men msn funke Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka! Drikk deg full!! - Me har trolig en Elektro prøve i morgen og jeg er ikke motivert til å øve. Gi F i den prøven og få stryk. - Jeg vet ikke om noen butikker i nærheten som er åpne! (Er kiwi søndagsåpent?) Legg deg. - Skriveren funke ikke Skriv for hånd. - Vil ha SMSmania Kjøp deg. - Vil ha sex!! Pul en sau. Sliiik... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kom over dette her: http://erfaring.com/orakel/show.php?id=1146 stakkar EMO Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, stakkars EMO Nja, no laster jeg ned lovlig driver til skriveren våres Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka!! Slutt å whine, du får faktisk muligheten til å få 10 000, hvis du ikke synes det er verdt å la vær å drikke pga. det så er det jo bare å drikke. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Der virka msn EDIT: også var jeg hjemme fra elverum.... Dataen min Endret 2. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka!! Slutt å whine, du får faktisk muligheten til å få 10 000, hvis du ikke synes det er verdt å la vær å drikke pga. det så er det jo bare å drikke. jeg får 15k. om jeg holder meg unda røyk. Uansett har får jeg nok røyk i lungene av røykinga til morra mi Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FAEN! Nå jeg er forbanna.- Mamma og pappa har en konto der ca 10 000kr står innpå når jeg er 18 hvis jeg ikke drikker eller røyker. Jeg vil ha drikka!! Slutt å whine, du får faktisk muligheten til å få 10 000, hvis du ikke synes det er verdt å la vær å drikke pga. det så er det jo bare å drikke. Vil ha begge deler, men nå går jeg en tur og sjekker om kiwi er åpent... Svært liten sjangse for det, men jeg går for det... Snakkes om 15 - 20 min! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kom over dette her: http://erfaring.com/orakel/show.php?id=1146 stakkar EMO Haha. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Slike burde bli satt i gapestokk så alle kan peke og le. Er så tragikomisk at jeg får vondt i lattermuskelen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Starter nå med mitt 5-timers leksemaraton! (Temaet er folkevandringstiden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg