Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle egentlig på bussjobbing i dag, men er så utrolig fyllesyk. Håper ikke noen blir sure på meg. :p

 

I går var dødsfett. Vi var på brun bule som bestod av 40-årige feite tyrkere, arabere og spanjoler, feite norske jenter som ikke får seg noe bedre og.. oss. Var utrolig kult. Kjøpte seks hvite roser av en kar, så må si jeg var ganske gavmild også. Etter hvert kom det noen gutter fra skolen vår som spurte om vi ville bli med på nachspiel etterpå. Venninnene mine sier selvfølgelig aldri nei til et gratis sted å kræsje og gratis nattmat. :D På utestedet 112 møtte jeg typen oppe i det hele, så da dro jeg like gjerne hjem med han. På mandag skal jeg på harry karaokebar. PS: Pilsen kostet bare 25 kroner :w00t:

Lenke til kommentar

Hvor bor du AnAnAs? :p

 

Gidder ikke si hvorfor, men det ender alltid opp med at jeg får kjeft, og det blir en stor krangel. ( mest mellom meg og mamma )

 

Edit: I Oslo ja ( så på profilen ) det går faktisk, siden da kan jeg fortsatt ta bussen til skolen.

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
det ender alltid opp med at jeg får kjeft, og det blir en stor krangel. ( mest mellom meg og mamma )

Vet hvordan det er..

De eneste med vettet i behold i min familie er oldemoren min på 92, og brødrene mine på 20, og 21.

Gleder meg til jeg flytter inn på en hybel o.l

Eneste som har vett i hue her av og til, er faktisk broren min ( tro det eller ei, dere som kjennern ) Pappa finner alltid noe å kjefte på meg for det sekundet han kommer inn døra.

 

et par eksempler:

 

[skrikemodus] nå har du ikke lukka innerste døra igjen. det er kaldt ute, og vi fyrer ikke for kråkene! [/skrikemodus]

 

Et annet:

[skrikemodus] Se å rydd opp etter deg. det er smuler overalt, og du rydder alldri opp før om et par dager! [/skrikemodus]

Den sisste har ofte skjedd mens jeg faktisk ikke har spist ferdig, eller jeg har Amm0 fra forumet hos meg.

 

/me g0es nuts.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...