Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har me fått internett igjen, etter en veke uten...

Alt me måtte gjøre var å sette i internettkabelen i rett høl og starte routeren på nytt! HELVETE!!!! Har gått en helv jævlig veke uten internett bare på grunn av det! Prøvde faen meg alle høla

:mad:

 

Forbanna her altså...

 

Men jeg var på byen i dag me ei nydelig dame :love: Ble desverre ikke noe på meg da, kanskje neste helg eller helgen etter der kanskje.... :dribble:

Lenke til kommentar

Ble vekt klokken 9 i dag morgens av den late onkelen min som ikke kunne løfte noenting. Han greide ikke engang og sette parabolkabelen i tuneren! Han er helt håpløs.

Spilt mye BF2 i dag, kom nettopp hjem etter og ha sett Napolion Dynamite med noen venner. Morsom-bare-det-er-nok-folk-med-film. Men nå tror jeg at jeg legger meg rett etter jeg har spist noen skiver :)

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at flykaptein er en jobb jeg kunne trives med.

foruten om at det er lite flyging da..

 

sitter jo fordet meste bare på utifra det en pilot kompis av meg har fortalt. han fløy jagerfly da så kanskje derfor han disser passasjerfly piloter sånn. :wee:

 

men tror nok det kan være noe i det.. ikke for ingenting at piloter kan være fulle på jobb.

Lenke til kommentar

<rant-mode>

PiRANhA: Den gang jeg spilte tennis gjorde vi det slik det skal gjøres – hva er det som har skjedd med denne fantastiske sporten nå? De selger klær i alle mulig rare farver, shortser som er alt for korte og absolutt ikke passer seg, t-skjorter med et moderne snitt og andre skumle saker.

 

Nei, gi meg en god gressbane i Wimbledon, med et klubbhus og serveringsområde tre ganger større enn arealet med tennisbannene, så begynner vi å snakke sport, dette er jo bare fjas. Det neste er vel at man skal begynne å fokusere på sporten i stedet for middagen etterpå? Latterlig, alt var mye bedre før.

</rant-mode>

Lenke til kommentar

Boeing Business Jet er herlig kennethdammyr, bare synd den koster 7-8 ganger mer enn en vanlig company jet av den typen man faktisk bruker. Interiøret på den utstillingsmodellen var ikke spesielt spektakulært egentlig, de finnes i vesentlig mer ekstreme varianter. Hadde vel egentlig ikke gjort noe å ha en sånn, men aller helst skulle man hatt Concorde... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...