Eline Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Hm, hvordan vet du mitt virkelige navn? Blant mine bestevenner blir jeg kalt bare tøsa.. Men jeg skal til Spania.. Nærmere bestemt Empuria Brava.. Det ligger litt utenfor Barcelona... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ahh, nå er det 10 timer til flyet mitt går 12 timer og 57 minutter til mitt går. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Empuria Brava er et herlig sted. Har hørt at bordellet er det samme. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Hm, hvordan vet du mitt virkelige navn? Blant mine bestevenner blir jeg kalt bare tøsa.. Men jeg skal til Spania.. Nærmere bestemt Empuria Brava.. Det ligger litt utenfor Barcelona... kjenner jo deg vettu. spania? hils dama mi da! MINI SKÅL! ---- Rome: overdose er alltid bra! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Rome: overdose er alltid bra! Men det var jo bra da Ellers da? Hva gjør folk på en lørdags kveld? Jeg får ikke lov til å gjøre no annet enn å sitte her å sture. Har vært syk uka her, halsbetennelse og greier. Er no dritt Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 vi sitter hjemme å sturer. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Tenkte jeg skulle sette på en film. Noen som har sett "The Woodsman"? Verdt å se eller? edit: Føler at jeg tar litt av her. Tre poster på en og samme side Endret 1. oktober 2005 av Rome Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tenkte jeg skulle sette på en film. Noen som har sett "The Woodsman"? Verdt å se eller? edit: Føler at jeg tar litt av her. Tre poster på en og samme side ikke sett, men scora bra på imdb hvertfall, å det pleier jo være bra tegn.. ja du er vill med spamminga nå! (men bare kvalitetsspam selvsagt) vurdere se en til film nå.. så four brothers isted, den var bra. deilig hevn film uten no tullete moralpreil. fredrikrb mener jeg skal se Terkel i knipe så vi får se! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Terkel i knipe er ingen stor film, men litt morsom er den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Blitt avhengig av Fullmetal Alchemist igjen *sepå* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Yay, nå skal jeg se 'Jacob's Ladder' om 10 min. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 En vennine av meg har nettopp beregnet at hvis eg blir boende i hordaland store deler av livet så vil eg leve ca 82 år og 9 måneder. Spoookey Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Yay, nå skal jeg se 'Jacob's Ladder' om 10 min. har hatt den liggende i noen måneder nå men aldri kommet til at jeg har sett den! den er jo en klassiker som jeg har gått glipp av! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er sant. Ufattelig kul film egentlig. Se den! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Hm, hvordan vet du mitt virkelige navn? Blant mine bestevenner blir jeg kalt bare tøsa.. Men jeg skal til Spania.. Nærmere bestemt Empuria Brava.. Det ligger litt utenfor Barcelona... heldig ass missunner deg så sinnsykt... god tur da wee snart madden 06' på gang vet jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Hm, hvordan vet du mitt virkelige navn? Blant mine bestevenner blir jeg kalt bare tøsa.. Men jeg skal til Spania.. Nærmere bestemt Empuria Brava.. Det ligger litt utenfor Barcelona... kjenner jo deg vettu. spania? hils dama mi da! MINI SKÅL! ---- Rome: overdose er alltid bra! du kunne ikke vurdert å lagt ved et mindre bilde? det tar liksom opp hele skjermen min, jeg mener 30x40 liksom Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skal vel legge meg snart..! Har ingenting å gjøre i morgen... jaja! Vi finner vel på noe! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Legger meg nå jeg ihvertfall. er egentlig smågretten, og da plager jeg bare meg selv :!: Good night, Live long, and prosper. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan tar jeg screen pic med Firefox? Og hvor legger bilde tseg? Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan tar jeg screen pic med Firefox? Og hvor legger bilde tseg? Ha heller FireFox åpent, trykk Alt-Prnt.Screen og lim inn i ett redigeringsprogram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg