Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Har vi en språkdel av forumet? orker ikke sjekke. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Phax! *kosepå* Ahh, nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Blei stille lenge i SO4 her.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Blei stille lenge i SO4 her.. De fleste har vel et liv utenom PC-en. Jeg blir 16 om 2 timer og 48 minutter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Blei stille lenge i SO4 her.. kanskje noen har skjønnt at det ikke er noe poeng i å spamme flere sider i minuttet? Endret 1. oktober 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Så fint at du har fått skiftet tilbake til ditt gamle nick!=) skiftet nick, hva mener du? nettopp kommen tilbake jeg. vært borte i månedsvis.. ble stranda på en arbeidsleir i kenya når jeg var på flukt fra fengselet i singapor. ble stoppa i tollen med 3kg amfetamin i håndbagasjen.. planta der selvsagt. Ha-ha Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Der tok du han virkelig, Mysil. Endret 1. oktober 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Blei stille lenge i SO4 her.. De fleste har vel et liv utenom PC-en. Jeg blir 16 om 2 timer og 48 minutter. har de? grattis med dagen som kommer om et par timer. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Blei stille lenge i SO4 her.. De fleste har vel et liv utenom PC-en. Jeg blir 16 om 2 timer og 48 minutter. Vedder en svær en på at du ikke er født nøyaktig 00:00. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Mysil, det er en konspirasjon. ikke tro på noe du hører eller leser! de er ute etter oss! *ssh* edit: Rome må være den som leser mest og poster minst her.. FREELOADER! Endret 1. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 edit: Rome må være den som leser mest og poster minst her.. FREELOADER! Hun kommer seg nok.. Jeg var sånn en gang jeg og.. Bah, nå har jeg vært så dårlig i hele dag, så for litt siden innså jeg at den eneste måten å bli bedre på var å drikke litt igjen.. Så jeg spratt en boks med cider, og formen er bedre! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 God kveld folkens! I morgen bærer det til Boston! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Mysil, det er en konspirasjon. ikke tro på noe du hører eller leser! de er ute etter oss! *ssh* edit: Rome må være den som leser mest og poster minst her.. FREELOADER! lol som Eline sier, kommer meg nok skal du se Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hun kommer seg nok.. Jeg var sånn en gang jeg og.. Bah, nå har jeg vært så dårlig i hele dag, så for litt siden innså jeg at den eneste måten å bli bedre på var å drikke litt igjen.. Så jeg spratt en boks med cider, og formen er bedre! ja og se hvordan du endte opp! din fyllik, må du virkelig reparere her! mhm.. fikk lyst på øl nå.. jaja, er jo lørdag for svarte FINGERMALING! *pffht* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 din fyllik, må du virkelig reparere her! mhm.. fikk lyst på øl nå.. jaja, er jo lørdag for svarte FINGERMALING! *pffht* Da har du lov til å ta deg en øl.. Ahh, nå er det 10 timer til flyet mitt går Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Vedder en svær en på at du ikke er født nøyaktig 00:00. Er født 12:15 på dagen, jeg. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor skal du da Eline? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 din fyllik, må du virkelig reparere her! mhm.. fikk lyst på øl nå.. jaja, er jo lørdag for svarte FINGERMALING! *pffht* Da har du lov til å ta deg en øl.. Ahh, nå er det 10 timer til flyet mitt går Hvor skal du hen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor skal du da Eline? oioioi nå bllir det jo rene Rome overdose her! menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor skal du da Eline? oioioi nå bllir det jo rene Rome overdose her! menne, ja hvor skal du Eline tøsa? Bestem deg da menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg